פתרון קייטרינג אידיאלי לעידן הקורונה

0
955
קרדיט: eitan-k.com

הגבלות הריחוק החברתי משנות מהיסוד את האופן בו אנו עורכים ומפיקים אירועים. כדי להתאים את עצמנו למציאות החדשה, נדרשים פתרונות יצירתיים שיאפשרו לנו לציין ולחגוג את האירועים המשמעותיים בחיים שלנו ולשמור על הקשר החיוני עם המשפחה בימים שמתאפיינים בבדידות רבה. כחלק מהמאמצים שלנו להתאים את האירוע להנחיות, חשוב שנבחר בקייטרינג שיאפשר לנו לקבל שירות מותאם לצרכים שלנו ולהגבלות שמשבר הקורונה מביא אתו. שף איתן קיזלר מציע תפריט עשיר ומגוון מחומרי גלם איכותיים וטריים לכל אירוע בהתאם להנחיות הריחוק החברתי. עם מעט יצירתיות וחשיבה משותפת, נעשה אירוע מרגש, טעים ובלתי נשכח בהתאם להנחיות.

משבר הבריאות העולמי שינה את האופן שבו אנו מנהלים את חיינו בהיבטים רבים. הבית הופך יותר מאי פעם למרכז החיים, מקומות העבודה משנים את פניהם וחיי הפנאי הפכו לאגדה עתיקת יומין. משברים כמו אלו דורשים מאיתנו להיות יצירתיים ולגייס את כלל המשאבים שלרשותנו כדי לקיים שגרה נורמלית גם בנסיבות יוצאות דופן. כולנו הכרנו מקרוב משפחות שנאלצו לדחות אירועים חשובים שהמתינו להם תקופה ארוכה ובוודאי תהית כיצד ניתן יהיה להבטיח שכשיגיע היום שלך, הדברים יוכלו להתנהל אחרת. ככל שמדובר בקייטרינג לאירוע, זמינים לא מעט פתרונות יצירתיים.

פתרונות חכמים לאירועים בהיקף מצומצם

איך שלא נתכנן את זה, דבר אחד יישאר בטוח. האירוע שלנו יהיה חייב להיות קטן משתכננו. הדרישה להתקהלויות במספרים קטנים יותר וחלוקה לקפסולות, מאלצת אותנו לעשות ויתורים כואבים. מצד שני, זו ההזדמנות שלנו לבחור בקייטרינג בוטיק שמותאם למספר משתתפים קטן והיכן שאנו מוותרים בכמות, נוכל להשקיע פי כמה באיכות. אם נבחר בסוג כזה של קייטרינג שבת חתן בבית כנסת תקבל אווירה שונה לחלוטין ואפילו אירוע קטן וצנוע בבית יגיע עם מגע של יוקרה והשקעה שלא רואים כל יום.

כשלצידך עומד שף בעל שנים רבות של ניסיון והכשרה, שעבד במטבחים מובילים באירופה ובעל סגנון עשיר ומגוון, ממתינה לאורחים שלך חוויה קולינרית שלא תשאיר אף אחד אדיש.

הגשה נוחה ובטוחה מאי פעם

שף איתן קיזלר מציע מגוון רחב של מנות מוכנות באיכות קולינרית גבוהה המוגשות במגשים וכלים חד פעמיים סגורים לשמירה על ההיגיינה ושכיף לאכול גם בעמידה, באירועים ללא סידורי ישיבה וללא צורך בבופה שעשרות ידיים עוברות עליו. בכל אחת ואחת מהמנות הושקעה מחשבה רבה ונעשה שימוש בחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר. להזמנת מנות לאירוע או אוכל מוכן לשבת וחגים, ניתן לפנות אלינו כעת בטלפון 052-4430202.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here