רוצים לאוורר את המפעל שלכם? קבלו שתי דרכים להשיג מטרה זו

0
532
מסנן אוויר
קרדיט https://sphere-eng.co.il

ישנם פתרונות אוורור רבים וביניהם מפוח אוויר. הנגשת הפתרון האולטימטיבי עבור הצורך שלכםף מתחילה בביקור של אנשי מקצוע מיומנים בתחום באתר הלקוח ובשיחה אודות התהליך הנחוץ ברמה הטכנית, תעדוף הזמנים וכמובן התעריף. ישנם סוגים של מפוחים שעובדים בדרכים שונות ומספקים תוצאות מעט שונות. אנו מכירים היום מפוח ציריים וגם מפוח צנטריפוגלי. ניתן להשתמש במפוחים ציריים עבור מגוון של אפליקציות ביניהם אוורור כללי, אוורור של חנויות, מטבחים ושל לוחות חשמל ופיקוד. הם מאופיינים ברמות רעש נמוכות וגם יכולים להפוך למפוחים חכמים אשר חוסכים חשמל ברמה משמעותית. המפוחים הצנטריפוגליים מבוססים על הרעיון של מנוע רוטור חיצוני על מנת להשיג איזון התורם לכך שהמפוח יחזיק מעמד ויישמר לתקופת זמן ארוכה.

אוורור המפעל למען שמירה על בטיחות

מאוורר תעשייתי הוא מוצר הכרחי במפעלים שונים. יש לעמוד בתקנים של בטיחות על מנת לשמר את הבריאות של עובדי המפעל. אוורור תעשייתי איכותי נדרש על מנת לשמור על בריאות העובדים כך שינשמו אוויר כמה שיותר נקי, ללא רעלים וללא חומרים מזיקים. חשוב לשמור גם על איכות האוויר מחוץ למפעל. כולנו מודעים להידרדרות בשימור איכות הסביבה וההתחממות הגלובאלית ולכן עלינו להרגיש מחויבות ואחריות על הסביבה שאנו חיים בה. כמו כן, מערכות אוורור יכולת לסייע בסילוק עשן במידה ופורצת שריפה עד שמכבי האש יגיעו. מסקנה, אם יש לכם מפעל תעשייתי או שמא אתם עובדים באחד כזה בדקו שיש פתרונות אוורור ראויים. נשימה של רעלים או חלילה של עשן שריפה יכולה לגרום להתפתחות של מחלות. מאווררים תעשייתיים יכולים ללא ספק להציל חיים בטווח הארוך ולכן יש לתת להם חשיבות מרבית.

עובדים במעבדה? שאלו את מנהלת המעבדה לגבי סינון האוויר

גם פתרון של מסנן אוויר הוא מאוד חשוב בין אם זה עבור מפעלים תעשייתיים או לחלופין להתקנה במעבדות מחקר. סינון אוויר כאשר עובדים במנדפים כימיים בבתי חולים או אוניברסיטאות הוא הכרחי על מנת לשמור על בריאותם של החוקרים. רגולציה בתחומים אלו חשובה מאוד ואין לזלזל בה. ולדימיר קוניצין מספק פתרונות אוורור לתעשייה. החברה של קוניצין, ידועה בצוות המיומן והמקצועי שמייעץ ויודע לפתור כל בעיה שצצה לאורך ההתקנה. הם יידעו להמליץ לכם ולהסיר איזה פתרון אוורור מתאים לצורך שלכם וכמובן במחיר אטרקטיבי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here