איך ומי כדאי שיבנה לנו אתר אינטרנט

0
2134
איך ומי כדאי שיבנה לנו אתר אינטרנט

בניית אתרים הינה ענף פורה ומתרחב. אי לתופעה זו, נותני שירות צצים כפטריות אחר הגשם. אולם סודות המקצוע טומנים בחובם קווי הנחיה שכנראה לא מאפשרים להתפשרות. דזיין יפה וגרפיקה מותירת רושם  מדהים – עלולים להטעות בהעדפת האיש בו תפקידו את כל עתיד הפרסום והאנשים שיגיעו לחברתכם. שאלו את עצמכם – האומנם הייתם מאפשרים לחובבן להיות אחראי ל’ילד’ שלכם?  חשבתי כך. בניית אתרים  מחייבת הבנה מעמיקה בעולם האינטרנטי, ניסיון מושתת ואהבת המקצוע.

נקודות חשובות באתר של העסק:

למה לי להתאמץ ? – ממשק נכון ואפיון מערכת

אפשר לחשוב שכולנו ממש ‘חיות אינטרנט’ ואצבעותינו מטיילות על המחשב ומטופפות בסבבה על העכבר,נכון? ולמרות זאת – בניית אתרים שתייצר אתר איטי, כבד ולא נח לתפעול, סביר להניח שגם במקרה שהגיעו אליו סכום גדול של מבקרים – בהיתקלם בקשיי תפעול והשגת צרכיהם – יעברו בחלוף שניות אחדות

חשוב מאד כי האתר יהיה נח לתפעול, בעל עיצוב טוב, חברותי ומזמין.

מישהו שומע אותי ? – יצירת אתר

בניית אתרים רבים נופלת ע”י חוסר הבנה של קהל היעד – אליו מופנה האתר. הכרה של החברה, תכנון נכון של האתר תוך התאמתו למידע המומלץ, עיצוב מקורי המכוון אל הגולשים, קידוד נכון של האתר לצורך האורח ומתן סיגנון החברה בין מאות ואלפי חברות אחרות בתחום – הכרחי להבטחת הצלחתו של האתר.

לגולל, לגולל, לגולל –  תקנים חשובים של מנועי חיפוש – בבניית אתרי תדמית

תחשוב שבזמן שאתה יושב בעסק ותוהה כיצד אתה תוכל להגדיל את קהל הלקוחות שלך – מאות כבר משקיעים את מירב מרצם בקידום העסקים ברשת של מתחריך. אל תדרוך במקום! הבנה וידע בנישה – בעיקרם הם אלו שיביאו את הלקוח הבא אליך, ולא היישר אל האתר הסמוך. זוהי, כמובן, עבודה הדורשת היכרות עמוקה בשיתוף העולם המקוון יחד עם שימוש במילות המפתח הנכונות – הזדמנויות רבות ייפתחו בפניך, שיפור חד ומקצועי – מחייבת מומחים אמיתיים.

בדיקה וחקר מקיף מאפשר הצלחה: קביעת מטרות וזיהוי הזדמנויות עסקיות הינם הכרחיים לשגשוג האתר. נישה בניית אתרים מושתת רובו ככולו בעניין איכות. תוכן מיוחד ויצירתי יחזיר גולשים שעברו “רק לבקר” באתר. אופטימיזצית SEO תבטיח כי אותו קליינט ייהנה לבקר באתרך ויהפוך לקונה תמידי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here