מכון שיזוף בהתזה – כיצד מתבצע הטיפול?

0
1686
מכון שיזוף בהתזה – כיצד מתבצע הטיפול?

לפני תחילת הטיפול של מכון שיזוף בהתזה

ישנן כמה פעולות שמומלץ מאוד לבצע בבית, לפני ההגעה למכון שיזוף בהתזה. קודם כל, כדאי לבצע פילינג, כדי להשיל את כל תאי העור המתים מהגוף, ולהכין את העור הרענן לטיפול בשיזוף בהתזה. הדבר עוזר בשביל להשיג מראה אחיד של שיזוף בכל הגוף. נוסף לכך, חשוב להקפיד ולא לבצע את הפעולות הבאות לפני תחילת הטיפול – לא להשתמש בקרמים לגוף, לא להשתמש בבשמים לגוף, ולא למרוח שמן על הגוף. זאת מפני שכל חומר כזה שנמצא על הגוף עלול לפגוע באחידות של השיזוף בהתזה.

כל מי שרוצה להשיג מראה בריא ויפה של שיזוף, מבלי להסתכן בחשיפה לא בריאה לשמש – צריך ללכת על הפתרון המושלם של שיזוף בהתזה. מדובר על אופרציה חדשנית ובטוחה לחלוטין לשימוש, שלא פוגעת בבריאות, לא מצריכה חשיפה לשמש או למנורות מסרטנות, קלה מאוד לשימוש, ומתבצעת על ידי טיפול מאוד מהיר. התוצאה נפלאה, ומעניקה מראה בריא, צעיר ורענן.

במהלך טיפול של מכון שיזוף בהתזה

חשוב להגיע לטיפול עצמו לא בבגדים צמודים וקטנים, אלא בבגדים רפויים ונוחים. זאת כדי שהבגדים לא ישפשפו את העור מיד לאחר ביצוע הטיפול. הטיפול עצמו נערך על ידי אקדחי שיזוף ייחודיים עם טורבינות אוויר, אשר באמצעותן מותז חומר השיזוף על העור. כל העניין כולו אורך אך ורק כשתי דקות. כל החומרים המרכיבים את חומר השיזוף הם כמובן מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות הישראלי כמו גם על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקני.

אחרי הטיפול של מכון שיזוף בהתזה

יש כמה פעולות שצריך להימנע מהן מיד לאחר הטיפול בשיזוף בהתזה. ראשית, חשוב לא להתקלח לפחות במשך שמונה שעות לאחר שבוצע הטיפול. מקלחת מפריעה לספיגה של חומר השיזוף בצורה אחידה ומוצלחת בעור. נוסף לכך, חשוב לא לבצע פעילויות גופניות מאומצות לאחר הטיפול. זאת מאחר וזיעה מפריעה גם היא לספיגה של חומר השיזוף בצורה מוצלחת ואחידה בעור. לאחר שמונה שעות אפשר להתקלח בלי בעיה, ובסיום המקלחת מומלץ מאוד להשתמש בקרם גוף מיוחד לשיזוף בהתזה, או בשמן גוף.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here