בגד ים משולשים

0
358
credit Pixabay

הכיף הגדול ביותר במתנ"סים הוא הבריכה. כיף להשתזף לצידה עם בגד ים קטנטן שכדי שהגוף יוכל להשתזף כמה שיותר. אפשר להשתזף לצד הבריכה עם בגד ים משולשים או עם בגד ים שדומה לחזיית ספורט. ההמלצה היא תמיד להשתזף עם בגד ים קטן ככל האפשר כדי שהשיזוף יהיה אחיד כמה שיותר. לצד בגד הים, אל תשכחו להביא אבטיח קר וצונן עם שייק פירות מרענן. הבריכה היא גם הזדמנות מעולה לעשות פעילות ספורטיבית ולשחות ולהיכנס לכושר. המים בה לא מלוחים ובכך נוחים יותר לשחייה עבור ילדים. אצל מאי עברי תמצאו את בגדי ים שמתאימים גם לבריכה וגם לים.

בגד ים משולשים איכותיים ומעוצבים

הבריכה היא מקום אידיאלי לשחייה, משחק וגם שיזוף ופנאי. מלבד זאת, היא אידיאלית גם לתמונות עבור המדיות החברתיות. בבריכה נוח להצטלם על הכיסא הנוח שלצדה או בדשא ללא החול שעשוי להפריע בעיניים או לעוף אל תוך הפלאפון. בסביבה זו, נערות ונשים רבות יכולות להשוויץ בסוגי בגדי הים השונים שלהם כמו בגד ים משולשים, בגד ים בצורת טופ, בגד ים בגזרה גבוהה או ברזילאי.

התאמת המידה לגוף הלובשת

כשבוחרים בגד ים שאמור לשמש אותנו גם לשיזוף אך גם לשחייה, חשוב לקחת בחשבון את העובדה שאנו נעות וזזות אתו. לכן, חשוב מאוד להתאים אותו למידת החזה ולמבנה הגוף של הלובשת. חשוב לקחת בחשבון שלא כל בגד ים משולשים יתאים לכל אחת. לרוב נשים בעלות חזה גדול יעדיפו בגד ים עליון שמספק אחיזה טובה יותר. זאת לעומת נשים בעלות חזה קטן אשר יכולות לבחור בין אחיזה טובה לבין הרצון לחשוף "ולהתפרע" עם בגד הים שבחרו. כמו כן, ניתן לקנות בגדי ים עם בטנה בתוכם שמספקים שכבת הגנה והסתרה נוספת. אצל מאי עברי סווים תוכלו למצוא בגדי ים בשלל מידות. גם לנשים בעלות חזה קטן וגם לנשים בעלות חזה גדול. חייגו להזמנות ומידע נוסף 052-3515602

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here