ערכות יצירה לילדים

0
374
ערכות יצירה לילדים
credit: canva

בשנתיים האחרונות לא מעט ילדים בילו את מרבית היום שלהם בבית במקום בלימודים, התופעה הזו הגבירה את הנוכחות של חלק גדול מהילדים בצפייה אל מול מסכים שונים ובמקום לנצל את הזמן ליצירה, קריאה או להנות מערכות יצירה לילדים, הם צופים במגוון תכנים. התופעה הזו הוכיחה דרך מספר לא מבוטל של מחקרים כי היא מעלה בעיות שונות אצל ילדים ומתבגרים, לכן ילדים זקוקים ליותר זמן יצירה ומשחקים מעשירי דמיון מאשר מסכים או משחקי מחשב. ובקנייה של משחקים כאלו וערכות יצירה, מומלץ להגיע אל מקום עם מגוון לבחירה עבור הילדים בדיוק כמו אצל שיקשוק סיטונאות.

סגר בלימודים? ערכות יצירה לילדים

ערכות יצירה לילדים הקיימות כיום יכולות לפתח ולהעשיר את הדמיון עבור מרבית הילדים, על כן השימוש של ילדים בערכות אלו יכול לחסוך זמן רב אל מול המסכים. ובמיוחד בתקופות כאלו בהם יש סגרים או אין סגרים, תמיד טוב שיהיו כמה ערכות יצירה בבית על מנת לתת מקום יצרתי לילד גם בבית וגם בתקופה של סגרים, בין אם בלימודים ובין אם גורפים.

אבל לא רק עבור הסגרים, השימוש ביצירה מפתח את המוח במיוחד בגילאים קטנים לכן מומלץ לתת לילדים לצבור כמה שיותר ניסיון עם יצירות שונות. חלק מניסיון זה טמון גם בערכות היצירה וחלקם יכולים להתבטא בעוד דרכים שונות ומגוונות ואף להתגלות עוד בעתיד.

גם למתבגרים ואפילו למבוגרים

מי מאיתנו לא מצא את עצמו מקשקש על נייר בזמן שהוא בטלפון או אפילו בשירותים? הרי כולנו עושים זאת מפעם לפעם, ולכן ערכות יצירה לילדים יכולות לשמש גם את שאר המבוגרים או המתבגרים בבית. בין אם אלו בצבעים שניתן לשחק איתם על נייר ועד לסוגי צבעים שונים שניתן לצבוע איתם או אפילו להבליט איתם איזה שהוא דבר מה כתוב.

אבל ערכות אלו לא באות במקום משחק, לכן גם בקנייה של משחקים וערכות יצירה חשוב להגיע אל מקום שיספק לנו מנעד רחב של ערכות שונות, משחקים שונים ושירות מקצועי בדיוק כמו אצל שיקשוק סיטונאות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here