אטרקציות באילת בערב

0
388
קרדיט https://funtasy.co.il/

אילת היא ללא ספק עיר ללא הפסקה. אחד היתרונות הגדולים של העיר ומה שהופך אותה ליעד מרכזי לתיירים מהארץ ומהעולם, היא העובדה שתוכלו למצוא אטרקציות באילת סביב השעון, במיוחד משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הערב המאוחרות. איננו מדברים רק על פאבים ומועדונים אלא גם על אטרקציות נוספות אחרות, כמו אלה שבמתחם הפאנטזי המפורסם שבקניון האייסמול. אם אתם מחפשים אטרקציות באילת בערב אנו מזמינים אתכם למתחם הפאנטזי המלהיב שבימים א'-ה' ובימי שבת פתוחים עד 23:30 בלילה וביום ו' עד 21:30 בערב. לפרטים נוספים אודות שעות פתיחה בימים מיוחדים, חגים לפני הגעה צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם את כל המידע הדרוש.

למי מתאימים אטרקציות באילת בערב?

אטרקציות באילת בערב יכולות להתאים לכל מיני סוגי אנשים, החל מזוגות (צעירים או מבוגרים כאחד) המחפשים בילויים משותפים בשעות הערב ועד למשפחות עם ילדים שאינן הולכות לישון מוקדם ומחפשות אטרקציות מלהיבות גם בשעות הערב המאוחרות. כל אלה ואחרים יכולים ליהנות ממתחם הפאנטזי ומגוון האטרקציות במתחם.

אילו אטרקציות נוכל למצוא בערב באילת?

במתחם הפאנטזי תמצאו עשרות אטרקציות מלהיבות המתאימות גם לילדים וגם למבוגרים כאחד. אטרקציות לזוגות, יחידים ואפילו לכל המשפחה. תוכלו לבחון את האומץ שלכם במתחם הdark Ride או במתחם קורת הפחד, ליהנות מחוויה מעשירה במנוף האנושי או בקולנוע ה7 מימדים במקום, לקחת סלפי מיוחד לרשתות החברתיות או כתמונה למזכרת במוזיאון הסלפי, ליהנות מחוויית אקשן מדליקה במתקן המקספלייט או תחרות לייזר טאג מהנה במיוחד ואפילו לנסות לאתגר את סימגול במתחם ולנסות להבקיע לו גול.

לסיכום; חיפוש אטרקציות באילת בערב יניבו לכם מגוון תוצאות אופציונאליות, אולם מתחם אטרקציות מלהיב כמו הפאנטזי טרם ראיתם. אנו מזמינים אתכם להגיע עם החברים, בני/בנות הזוג ו/או כל המשפחה כדי ליהנות מעשרות אטרקציות מלהיבות במתחם אחד מקורה וממוזג. ניתן לערוך במקום גם ימי הולדת, ימי גיבוש ואירועים שונים. מומלץ לשאול בטלפון על כרטיס "יום כיף" המקנה הנחה משמעותית בכניסה ל9 אטרקציות באילת. מחכים לראותכם במקום ממש בקרוב! חייגו אלינו 08-9118282

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here