כמה פנים ליום ההולדת

0
454
abstract-blur-wedding-hall_74190-5227

כל יום הולדת של ילדתכם הינו אירוע מרגש, אך אין כזה כמו בת המצווה, שכן ממזמן כבר הפכה להיות הפקה מפוארת ויוקרתית. אם חיפשתם אולם בת מצווה בוודאי ראיתם כי לא תמצאו מקומות רבים המציעים הפקה זוהרת בהתאמה אישית, נוחות הגעה, אלמנטים איכותיים והכל במחירים נוחים. ב"EVE" אירועים אנו מציעים שילוב מושלם של כל אלו ועוד, על מנת ליצור חגיגה בלתי נשכחת. החל מכניסה קסומה עבור נסיכת הבת מצווה, ועד לשלל אטרקציות כגון די ג'י איכותי, זיקוקים, בלונים ומגנטים חופשי, תפריט שף רחב המותאם לכולם! מלצרים מזמרים בעלי רפרטואר רחב, מקרנים, הסעות לחוגגים הצעירים, בר מתוקים, מפעיל מקצועי לנשיקה סטירה, 101 נשיקות, משחק הכיסאות, מסכי ענק, תחרות קריוקי, פלייסטיישן, אקס בוקס, שולחן סנוקר, כדורגל, כדורסל השור הזועם, פינטה חשמלית ועוד שלל הפתעות. כל אלו, יחד עם שירות אדיב ללא פשרות, שישאיר את כל הנוכחים והמשתתפים עם טעם של עוד.

חגיגות בוטיק.

 

כל אחד ואחת מאיתנו רואים את יום ההולדת או כל אירוע כזה או אחר שלנו באור שונה, כל שנה וכל תקופה זה עשוי להשתנות ולקבל פנים אחרות, מכאן נסיק שכמות המסיבות וסוגי החגיגות היא אינסופית ומופלאה, לעיתים המסיבות יהיו ענקיות, המכילות מאות אורחים ואנשי צוות ולעיתים תעדיפו למצוא אולם לאירועים קטנים, משהו יותר אינטימי ומדויק עבורכם. ב"EVE" אירועים, תוכלו למצוא את המרחב אשר יציע לכם חגיגה ייחודית ומותאמת אישית, החל מעיצוב האולם ועד לשלל אטרקציות איכותיות תוך שימת לב לכל פרט קטן. אנחנו כאן כדי להוציא לפועל את קסם החגיגה שלכם. אנו בעלי ותק בתחום משנת 2005, במיקום מרכזי בתל אביב ולו חניון צמוד, תפריט שף מגוון- בכשרות גלאט, בו כל אחד ואחת יוכלו למצוא את מבוקשם וטעמם, כולל אוכל טבעוני, ולאלו הרגישים לגלוטן. אנו מציעים חבילות של סאונד, תאורה ותקלוט, ואם זה לא מספיק, היה ותרצו לחגוג בתוך מופע חי- תוכלו לבחור באופציה של מלצרים מזמרים, אשר יוצרים חוויה ייחודית, שלא תראו בדרך כלל בארץ.

 

 מרחב מיוחד עבור כל חגיגה.

 

באולם האירועים של ״EVE״ תוכלו לקבל מענה לכל סוג של מאורע. מסיבות בעלות מאות משתתפים, לא תמיד יתאימו, ואנו כאן לייצר עבורכם חוויה קסומה בהתאמה אישית. תוכלו לבחור מתוך אופציות חגיגה רבות, מתוכן בין היתר חדר פרטי ל30 איש. בחדר זה ובכל חלל אחר בו תבחרו, תוכלו לקבל את העיצוב המדויק לכם, תפריט משובח אשר ניתן להתאים עבור שומרי כשרות (גלאט) צמחוניים, טבעוניים ואורחים עם צליאק, ומגוון רחב של הפעלות, ציוד טכנולוגי מתקדם והפתעות רבות ומענגות. אנו מקפידים שכל אורח ירגיש חשוב ומיוחד בתכנון האירוע, תוך שירות מספק ובלתי נשכח. כבר הזכרנו שלאולם חניון צמוד והינו במיקום מרכזי בתל אביב? צרו איתנו קשר, באתר או במספרי הטלפון 050-2333320 / 03-6888099. ונוכל להתחיל ולתכנן יחדיו קרנבל עוצר נשימה.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here