מה חשוב לדעת על הסעות תלמידים?

0
318
tourist-buses-parking-sunrise-sunset_106035-1198

תלמידים בגילאים שונים נדרשים להגיע מדי יום לבית הספר, כאשר ביישובים מרוחקים, בשכונות סואנות וגם כאשר מוסד הלימודים לא נמצאת בקרבת הבית – הרי שנדרש שירות הסעות תלמידים. מדובר באחריות גבוהה מאוד של הנהג ושל חברת ההסעות, ולכן חשוב מאוד לבצע בדיקה מקיפה לפני ולבחור בטוב ביותר עבורכם. לא כל נהג יכול להסיע תלמידים והוראות החוק מסבירות מה דרוש. בנוסף, חשוב להחזיק אוטובוס או מיניבוס אשר עברו טיפולים, רישיונות ושהם בטיחותיים במידה מספקת עבור התלמידים מבחינת הישיבה והנסיעה עצמה. הנה כמה דגשים וטיפים בנושא שמאוד יסייעו לכם בתהליך.

 

הסעות תלמידים מכל מקום

יישובים מרוחקים נהנים כיום משירות הסעות תלמידים הישר מהבית או מנקודת איסוף, ועד למקום הלימודים. ההסעות הן מדי יום לימודים בשעות קבועות עם נהג מיומן ואחראי, כאשר הילדים מגיעים לבית הספר בזמן ללא איחורים. ההסעות מתקיימות בצורה סדירה ורציפה, כאשר חברת הסעות גם דואגת לספק פתרונות בשטח כאשר דרוש כמו תקלות באוטובוס היה וקורה או כל פתרון אחר אם הדרך חסומה או בשל תנאי מזג אוויר. חברת הסעות מיומנת יודעת בדיוק מה דרוש עבורכם ואף מייעצת לכם באיזה סוג אוטובוס ומסלול כדאי לכם לבחור.

 

נהלים והוראות החוק

חשוב לדעת כי נושא הסעות תלמידים הוא קריטי ביותר ויש לעמוד בנהלי בטיחות שונים כמו למשל החזקה ברישיון מיוחד להסעת תלמידים, רענון הנהגים בנהלי בטיחות ע"י הנהלת חברת ההסעות, בחירת הנהגים בצורה מקצועית תוך ראיונות, בדיקה קפדנית של כל נהג, צוות של קציני בטיחות, ובדיקת העבר של כל נהג. הנהגים מבצעים טרם הנסיעה סריקה של האוטובוס וגם בסיומה, ומוודאים כי התלמידים חגורים בחגורת בטיחות. עם השירות של מטיילי אוריאל אתם נהנים ממערך הסעות מצוין ומקצועי להסעת תלמידים לבית הספר מדי יום. הנהגים של החברה הינם מוכשרים מבחינה מקצועית, בעלי ניסיון רב, עברו סינונים והם אדיבים ואמינים. השירות כולל איסוף ופיזור של התלמידים מדי יום בשעות קבועות, עם אוטובוס בדגם קבוע ועם כל הצרכים מסביב כמו בדיקת המסלול, התאמה לתנאי השטח ומזג האוויר ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here