‏מהו התפקיד של נאמן בטיחות באתר בניה?

0
296
credit: canva.com

נאמן בטיחות

‏בסביבת עבודה מרובת אנשים בדרך כלל יש חיכוכים בין מחלקות שונות או אנשים בעלי ניסיון מקצועי שונה, אשר רוצים לקדם את המטרות שלהם בקצב יחסית מהיר. ‏אבל מה קורה במצב שבו אין סדר בכלל יש שימוש בכלים כבדים או טכנולוגיות שיכולות לסכן חיים?

אם ניקח לדוגמא את הפעילות שלכם בתוך אתר בנייה, אי אפשר לשמור על הבית איכות של העובדים בלי שיש לכם נאמן בטיחות אשר לוקח על עצמו את הניהול של סביבת העבודה בסטנדרט גבוה. בשביל לבחור נאמן בטיחות, צריך להבין מה הם אתגרי הבטיחות ‏החמורים ביותר שיש באתר העבודה שלכם ומה הוא הידע שיש המקצוע צריך להחזיק. אנחנו, אנשי חברת שחר הנדסת בטיחות נעזור לכם לבנות את תפקיד נאמן הבטיחות במקום העבודה שלכם על בסיס שנים רבות ‏של ניסיון מקצועי בתחום.

‏מהו התפקיד של נאמן בטיחות באתר בניה?

‏לאור ריבוי מקרי ‏תאונות באתרי בנייה בשנים האחרונות, הדרישה לתפקיד נאמן בטיחות הפכה להיות מאוד מפורטת והיום אתם יודעים להבין בדיוק מה הוא התפקיד של נאמן בטיחות באתר בניה. קודם כל, איש המקצוע דואג לייצר סטנדרט אחיד מבחינת הכניסה אל אתר הבניה עם ציוד מגן.

כל העובדים חייבים ללבוש קסדות ולא נעליים סגורות בכל רגע נתון. ‏אבל מעבר לכך, נאמן בטיחות דואג גם להסביר איך לעבוד בגובה, להתמודד עם חומרים מסוכנים או עם אירועים כמו שרפה במקום העבודה. כך שאם יש אירוע לא צפוי, הסבירות שיהיו לכם נפגעים בנפש ‏באתר הבניה יורדת משמעותית בעקבות התנהגות נכונה של כל הצוות.

‏הדרכות שיכולות להציל חיים

‏לפעמים, הדרך הכי טובה לשמור על החיים של הצוות שלכם היא פשוט לתת להם מידע. נאמן בטיחות ייוצר שגרת הדרכות קבוע בתוך מקום העבודה שלכם, על בסיס הידע והניסיון של אנשי הצוות המקצועי של חברת שחר הנדסת בטיחות. וכך, כל אנשי הצוות שלכם יודעים איך להתמודד עם אתגרי ‏בטיחות גם בעת שגרה וגם בעת חירום, ‏והם שומרים על הבטיחות בתוך ובסביבת מקום העבודה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here