אימוני כושר אישיים – יצירת אורח חיים מאוזן

0
905
shalomfit

יצירת אורח חיים מאוזן ובריא היא המטרה המרכזית של כל מאמן כושר שאיתו אתם בוחרים לעבוד. ואולם, מדובר על בחירה אישית, שצריכה לבוא קודם כל ולפני הכל מה מתאמן, והיא זו שתקבע האם הוא יצליח לשנות את אורחות החיים שלו בצורה דרמטית, כדי להתמיד בתהליך. בדיוק מהסיבה הזו, חשוב שיהיו לידך אנשי מקצוע שאתם מרגישים בנוח איתם, כדי לתכנן את הצעדים הבאים שלכם.

בחירה אישית היא בחירה בריאה יותר

מבחינתם של ישראלים רבים, בחירת מדריך כושר אישי היא החלטה שמביאה את כל הרצונות, החלומות והשאיפות שלכם ליצירת אורח חיים בריא יותר. יכול מאוד להיות שיש לכם ניסיון בעולמות האימון והכושר, אבל עדיין קשה לכם להביא את עצמכם לידי ביטוי, רק בגלל שאתם לא מספיק מיומנים. ועל כן, הדבר הנכון ביותר שצריך לבצע הוא חישוב מסלול מחדש, והתאמה של תהליכי העבודה המקצועיים, לסיבולת ולכושר הגופני שלכם בכל רגע נתון.

לכל מקום ובתנאים שלכם – המאמן מלווה את היום יום

בשונה מכל סוג אימון אחר, כאשר אתם מתכננים לעבוד עם מאמן כושר אישי תל אביב , צריך לתכנן גם את הלוקיישן. המיקום יכול להשפיע על חוויית האימון. על רמת הקושי של האימון. וגם על המוטיבציה שלכם לצאת לאימון. בימים עמוסים מאוד למשל, סביר להניח שאתם תרצו קודם כל להגיע הביתה ולפעמים גם לעשות את האימון בתוך הבית, רק כדי שלא לפספס את ההזדמנות להתאמן.

שגרת אימון, שבנויה על הסיבולת המתפתחת שלכם

המלחמה אצל מתאמנים רבים היא לאו דווקא על רמת הקושי של האימון, אלא על עצם קיומו של האימון ועל היכולת שלכם להתמיד כאשר אתם קובעים אימון כושר אישי. לפיכך, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הקושי היא פשוט לייצר שגרה קבועה של אימונים, ולתת להם אמון לנזוף בכם כאשר אתם לא עושים את העבודה שלכם כמו שצריך. זהו תפקידו, גם ברמה המקצועית, גם ברמה האישית וגם ברמה המנטלית. והוא יכול לעזור לכם למצוא את המוטיבציה כדי להתמודד גם כאשר שגרת האימונים היא מאוד קשה.

הצוות המקצועי של שלום פיט מציע לכם לקבוע אימון כושר אישי עם כל אחד מאנשי המקצוע שלנו, כדי לייצר חוויה ספורט איכותית ומקצועית, בתנאים שלכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה, ניתן לפנות לטלפון 0549496066.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here