בגדי הריון לחודשי הקיץ

0
1960
בגדי הריון לחודשי הקיץ

עונת הקיץ בישראל מאופיינת בחום כבר והמון בילויים על חוף הים. אישה בהריון תוכל להתאים לעצמה בגדי הריון צבעוניים ודקים מתוך קולקציית בגדי הקיץ. ניתן למצוא כיון מגוון רחב של חולצות קלילות, שמלות הריון עם הדפסים אפנתיים של נקודות, פרחים ומשבצות ועוד. בעבור נשים בהריון אשר מעוניינות לצאת אל חופי הים ישנם בגדי ים מיוחדים המתאימים לחודשי ההיריון המתקדמים.

במהלך הקיץ ניתן ליצור מראה צעיר ורענן בהריון באמצעות מספר מצומצם של בגדי הריון צבעוניים וקלילים. חצאיות טריקו במגוון צבעים ניתן לשלב יחד עם גופיות וחולצות במגוון צבעים. אפשרות נוספת היא שילוב של מכנסי טייץ נוחים עם טוניקה צבעונית מחמיאה. המראה הקלסי אשר הולם כל אישה בהריון הוא שמלה מתנופפת או שמלה צמודה אשר מבליטה את הבטן המעוצבת.

בגדי הריון ניתן לגוון באמצעות הוספת צעיף צבעוני, צמידים צבעוניים, שרשראות, תיק מעניין ומגוון אביזרים. בכדי ליצור מראה צעיר ומטופח בהריון יש לכלול במלתחת הקיץ 2 ג’ינסים מחמיאים להריון, 3 חצאיות, 2 שמלות ומגוון חולצות צבעוניות וגופיות. באמצעות יצירתיות ודמיון ניתן ליצור מספר רב של שילובים אפנתיים.

כיצד לבחור בגד ים מתאים לאישה בהריון

קיימים כיום בגדי ים שלמים ובגדי ים אשר כוללים חלק אחד. נשים אשר אינם מעוניינות לחשוף את הבטן בחוף הים תוכלנה לבחור בגדי הריון קיציים או בגד ים שלם. רוב גדול של ציבור הנשים בהריון בישראל בוחרות בבגד ים שלם על פני בגד ים בגזרת ביקיני. את בגד הים השלם יש להתאים למבנה הגוף וגוון העור של האישה.

לנשים בהריון מומלץ לבחור בגד ים בעל חיתוך גבוה בירך אשר יעניק אשליה של אגן צר ורגליים ארוכות. כדאי להימנע מלבישת בגד ים אשר כולל מכנסון או חצאית קצרה, בגד ים שכזה מבליט את אזור האגן והמותניים. החלק העליון של בגד הים תומך בחזה ועל כן יש לבחור בגד ים אשר מעניק תמיכה טובה לחזה גדול. במהלך ההיריון גדלות הפטמות ונשים רבות מחפשות בגד ים אשר יצניע את האזור. בגד ים אשר כולל ריפוד פנימי ותמיכה חזקה לחזה יבצע את המשימה. בגדי ים לנשים בהריון ניתן למצוא ברשתות בגדי הריון גדולות.

אם אתן בחיפוש אחר צלמת הריון מובילה – אתם מוזמנים לפנות לגלינה סומנבה מסטודיו גלי התקשרו 03-3761188.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here