כל הסודות מאחורי הציוד של חוקרים פרטיים

0
2145
כל הסודות מאחורי הציוד של חוקרים פרטיים

כדי לבצע חקירה סמויה אפקטיבית לחוקרים יש בידם גישה לציוד טכנולוגי מתקדם. מיקרופונים, מצלמות, לווייניים ורחפנים, מסייעים לחוקר להישג את כל המידע הדרוש כדי להוכיח טענות או להביא ראיות. כדי להביא מידע החוקר משתיל באופן מחושב כל אמצעי ומסנכרן בין שיטות.

מעקבים סמויים

ניהול חקירה פרטית הוא תהליך רווי משימות אשר חייב לעמוד ברמות ביצוע מושלמות כדי למנוע חשיפה של החוקר ומזמין החקירה. לכן לחוקרים פרטיים יש אינספור אמצעי חקירה, כולל עזרים טכניים שונים שיכולים להגן על הפרטיות ובמקביל לאסוף מידע. התקנת מצלמה נסתרת או שימוש במיקרופונים להקלטה, מוכרים כמעט לכל אדם מן השורה, אבל לחוקרים פרטיים יש הרבה טריקים נוספים איתם הם מבצעים תרגילי חקירה.

משלבים כוחות

בחקירה, לכל נחקר יש סדר יום קבוע, הרגלי חיים וסביבה קרובה, אשר מספרים לחוקר את סיפור חייו. חוקר מיומן מחפש את אי הסדרים בחייו של הנחקר ועושה זאת על ידי שימוש בסוגי ציוד חקירות שונים כמו אפליקציות מעקב כדי לגלות שינויים בסדר היום הרגיל, או מעקב אחר שיחות טלפון ופגישות שעושה הנחקר. גילוי החריגות בדרך מוביל את החוקר למטרה לשמה הוא נשכר לפעולה, ומביא לפתרון התעלומה בצורה מהירה. יחד עם זאת, במרבית המקרים חוקרים משתמשים בכמה עזרים בכל חקירה כדי "לסגור" על החשוד מבלי לעורר השטח ולהביא לגילוי החוקר עצמו.

ציוד לחקירות רגישות

לא מעט חקירות מחייבות את המעורבים להגיע לעימות ישיר עם נחקרים או לשהות בסביבה עוינת יחסית. תיעוד מפגשים אלו עשוי להיות מהותי לחקירה, כולל כניסה למשרדים או פגישות עסקיות שמהן תגיע התקדמות. לכן חוקר פרטי חייב להגיע מצויד לפגישה בסט מצלמות סמויות זעירות המתלבשות על הגוף ומיקרופונים קטנים להקלטות. אלו בתום יקליטו את החומרים ויביאו להצלחת החקירה מבלי לחשוף את זהותו של העומד מאחוריהם. כמו כן, הקלטות אלו יכולות, בתנאים מסוימים להיות קבילות בהליכי משפטיים, ומכאן החשיבות הגדולה שטמונה בשימוש במכשור זעיר זה. חוקר טוב יודע לנצל לרשותו את כל האמצעים להשגת המטרה בצורה מאוזנת ואחראית.

משרד חקירות בחיפה עורב חקירות מסייעת לגופים מאורגנים ואנשים פרטיים להתמודד עם כל שאלה, חשש או מכשול, על ידי חקירה בלתי תלויה. צוות החקירות המקצועי של החברה מחזיק בשנות ניסיון רבות ויודע לעבוד עם שלל אמצעים טכנולוגיים מתקדמים. החברה עושה את כל מה שאפשר בכדי להגיע לאמת ולחשוף אותה. לפרטים נוספים פנו לטלפון- 077-2316436.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here