לא צריך לקרוע את הכיס כדי לייצר אריזות איכותיות

0
537
קרדיט http://gkmarketing.co.il

מתי בפעם האחרונה חשבתם על האריזה?

אם בעבר ההשקעה ביצירה של מוצר חדש התמקדה בעיקר בתכנון ועיצוב המוצר, היום אנשים שמוכנים להשקיע את מירב המאמצים שלהם בוחרים להשקיע מאמץ גם בעיצוב חוויית הלקוח שמתחיל באריזה. תכנון אריזה היא המשימה המרכזית של אנשי הצוות המקצועיים של חברת שיווק כלפון בע"מ, ואנחנו יכולים לעזור לכם לתכנן אריזה מיוחדת במינה לכל מוצר שאיתו אתם רוצים לצאת לשוק.

תכנון הוא שם המשחק – בעולם הייצור

עולם היצור מתבסס על עבודה מאוד מדויקת. כל פרט חייב להיות במקום וכל אלמנט בפריט שלכם משמעותי מאוד והופך את החוויה של הלקוח להרבה יותר טובה. אפשר כמובן להשתמש בפתרונות אריזה פשוטים, אבל העובדה שאתם משתמשים במוצר כמו קרטון גלי למוצרים שבירים שומרת על המוצרים שלכם בכל תנאי משלוח ואל מול כל לקוח שהוא, כדי לצמצם נזקים פוטנציאליים ולאפשר ללקוחות לקבל את המוצר שלהם כמו שהם ציפו לקבל.

לא צריך לקרוע את הכיס כדי לייצר אריזות איכותיות

אצל רבים מאנשי המקצוע, ההבנה שצריך למצוא איזון בין עלות לבין תועלת, גם כאשר מתכננים את האריזות של המוצרים היא הבנה חשובה במיוחד. מצד אחד, אריזות קרטון נותנות פתרון מעולה כמעט לכל מוצר שקיים כיום בשוק. ומן הצד השני, אפשר לשדרג את אריזות הקרטון המסורתיות ולהשתמש במיתוג על מנת לייצר חוויית לקוח מיוחדת במינה. כאשר אתם חושבים על אלמנטים של עלות מול תועלת, הרבה יותר קל למצוא את האיזון בין הצרכים שלכם לבין הצרכים של הלקוחות שלכם.

קרדיט http://gkmarketing.co.il
קרדיט http://gkmarketing.co.il

מתקדמים לאריזות ארגונומיות מיוחדות

בעבר, אריזות נייר עיתון היו אריזות נפוצות מאוד שמתאימות לאנשים בכל רחבי המשק הישראלי. והיום, נייר עיתון הוא אלמנט דקורטיבי שיכול לשדרג את האריזה, אבל הוא לא מחליף את ההשקעה באריזות בטיחותיות, ששומרות על מוצרים שבירים. יש אריזות שמתאימות לאחיזה של הלקוח, ואז מקלות על הנשיאה של המוצר. ויש אריזות שמתאימות להעברה במשאיות או מכוניות. הכל תלוי ביכולת שלכם להשקיע מאמצים וכספים, וכמובן בסגנון המוצר שלכם.

כל מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה כדי לייצר אריזות מיוחדות למוצרים מיוחדים, הוא למצוא את אנשי הצוות המקצועיים והמיומנים, שיכולים לייצר בשבילכם את האריזות הכי מיוחדות והכי איכותיות. אנחנו, אנשי חברת שיווק כלפון בע"מ, יכולים להציע לכם חוויה מיוחדת במינה של עיצוב ותכנון אריזות מיוחדות לכל מוצר שאתם צריכים, על בסיס שנים רבות של ידע וניסיון בתחום. לפרטים נוספים 04-6752732.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here