למה ארניקה משמשמת?

0
391
ארניקה משחה
credit: canva.com

ארניקה משחה

ארניקה מונטנה הוא צמח אשר גדל באזורים בגובה רב של צפון אמריקה, אירופה, אסיה ודרום אמריקה. הצמח תועד לראשונה על ידי רופא בשנת 1775, כאשר הבחין שהאוכלוסיות הילידיות משתמשות בו כתרופה לטיפול בכאבים ודלקות. גם היום ניתן למצוא את צמח הארניקה מונטנה בצורה של משחה אשר משומשת לטיפול בחבלות, כאבי שרירים ונפיחות. הפורמולה המקובלת של ארניקה משחה, אשר החומרים הפעילים למעשה עוצרים את אותות הכאב מלעבור למוח, ולמעשה כך היא משככת את אותם כאבי פרקים ודלקת. בסופר חוסן בהנהלתו של איציק בכר תוכלו להזמין משחת ארניקה, אשר תקל על הכאבים מהם אתם סובלים באמצעות פורמולה מדויקת המכילה את צמח הארניקה מונטנה ורכיבים מרפאים נוספים.

לשיכוך כאבי פרקים, ארניקה משחה היא הפתרון המושלם

אף על פי שמקורו של צמח הארניקה מונטנה נמצא באזורים ההרריים של אירופה, אמריקה ואסיה, ניתן למצוא אותו כיום בחנויות הטבע השונות, כמו גם בחנויות הפארם בפורמולה של משחה, קרם או ג'ל. ארניקה משחה למעשה מתפקדת כנוגד דלקת לא סטרואידי, אשר מסייע בהתמודדות עם כאבים, נפיחות ונוקשות במפרקים, כמו גם כאבי שרירים ומצבים נוספים. ניתן למצוא את משחת הארניקה במגוון פורמולות אשר משלבות מספר רכיבים נוספים, טבעיים יותר ופחות. עם זאת, למרות שמשחת הארניקה מבוססת על חומרים טבעיים לרוב, היא איננה מיועדת לטיפול קבוע, אלא לשימוש מקומי למספר ימים מוגבל.

יעילות משחת ארניקה

משחת ארניקה נחקרה רבות ונמצאה יעילה בטיפול בכאבים קלים בשרירים ובמפרקים הקשורים לדלקת פרקים, פציעות שימוש יתר (כגון פציעות ספורט) וכאבים לאחר ניתוח. ניתן להשתמש במשחה גם לטיפול בכאבי צוואר, כאבי גב, סיאטיקה (כאבים שמקרינים מהגב אל הרגליים), חבורות, נפיחות מפציעה או ניתוח, התכווצות שרירים, חבלות, נפיחות ונוקשות. אם גם אתם מתלבטים היכן לרכוש משחק ארניקה אשר תהיה יעילה ותשולב עם רכיבים טבעיים ברמה הגבוהה ביותר, פנו אל סופר חוסן בהנהלת איציק בכר ותגלו עולם שלם של מוצרי איכות שיעזרו גם לכם להרגיש טוב יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here