מצלמות אבטחה במעגל סגור – הצעד הראשון לאבטחה נכונה

0
416

אבטחה באמצעות מצלמה הפכה למקובלת מאוד, ולא רק בעסקים, ברשתות של חנויות, בבנקים וכדומה. על ידי התקנה של מצלמה אחת או בהתקנה של כמה מצלמות אבטחה במעגל סגור ניתן לראות כל מה שקורה, מתי שהוא קורה. בנוסף, ניתן להקליט את האזורים השונים למשך פרק זמן ממושך, ולשמור את ההקלטות לשעת הצורך.

איך יודעים כמה מצלמות צריך

מספר המצלמות הנדרש תלוי מאוד בהגדרת צרכי האבטחה והגדרת סוגי האיומים ומורכבותם. ניתן ליצור רישות מאוד מקיף שיתאים לאזורים מאוד מאובטחים אולם לצרכי שמירה על בית ממוצע, לרוב יהיה צורך במספר לא כל כך גדול של מצלמות. כמות המצלמות תלויה בין היתר בשאלה האם עושים שימוש בעזרים משלימים (כגון אזעקות וגלאי תנועה) או לא. בעוד שלבית ממוצע, שתיים עד ארבע מצלמות מספקות מענה משביע רצון במרבית המקרים, בחנויות ובעסקים המספר יכול להיות כפול ואפילו הרבה מעבר לכך. צריך לשים לב גם למאפייני המצלמות. ישנם דגמים שבהם זווית הצפייה מאוד רחבה ויש כאלה בעלות מנוע ויכולת תנועה ושליטה מרחוק. בסיכומו של דבר, תמיד טוב להתייעץ עם איש אבטחה המומחה לפתרונות במעגל סגור. השימושים של המצלמות מגוונים, למשל:

  1. לקבל התראה בזמן אמת במידה ומישהו פורץ לבית או לעסק.
  2. לאפשר זיהוי בזמן אמת של מקרה פשע שמתבצע בסביבה סגורה או פתוחה.
  3. למנוע גניבות מעסקים ואף לזהות מעילות שנעשות בעסק (פשע או גניבה שנעשים על ידי עובד קבוע או זמני).
  4. מוקדי אבטחה נעזרים במערכת כאלה ועל סמך הצילום ניתן להזעיק סיירים או מאבטחים וכן להודיע למשטרה.
  5. מתאים גם לצורך הקלטה של מה שקורה בבית בכל שעה, למשל כשהילדים נשמרים על ידי בייביסיטר או כאשר קשיש או קשישה נמצאים לבד עם המטפלים שלהם.

מצלמות אבטחה במעגל סגור פלוס שירות מקיף

מחפשים פתרונות אבטחה וצילום לטובת העסק או הבית שלכם? לרשותכם חברת קומטק, עם מגוון רחב של פתרונות אבטחה, מצלמות, מערכות אזעקה ועוד. לרשותכם שירות מקיף של התקנות, ייעוץ, תפעול ושדרוג.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here