זכויות נשים בעבודה – מה שחשוב לדעת

0
572
עורך דין לדיני עבודה
credit: canva.com

על אף שנשים מהוות כ- 51 אחוזים מהאוכלוסייה הכללית, בעולם העבודה והתעסוקה הן נחשבות לאוכלוסייה מוחלשת. יש לעובדה זו מספר סיבות, וביניהם העובדה כי לרוב נשים דומיננטיות יותר בגידול הילדים ורבות מהם בוחרות לעבוד מספר מועט של שעות בעקבות כך, בגלל העובדה כי הן נכנסות להריון ויולדות, ובתקופות אלה רובן יתמקדו בדאגה לעצמן ולתינוק ולא לעבודה, בניגוד לגברים. בעקבות כך, על מנת להגן על אוכלוסיית הנשים, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על נשים בהריון, בטיפולי פוריות או בחופשת לידה, המחוקק חוקק חוקים על מנת להגן על אוכלוסייה זו. לכן, הן מעסיקים והן נשים צריכים להכיר את החוקים ולפנות אל עורך דין לדיני עבודה על מנת לקבל ייעוץ מקצועי בנושא.

ייצוג משפטי בבית הדין לעבודה

כאמור, ישנן זכויות סוציאליות המגיעות לנשים, כמו החוק האוסר על פיטורי אישה בהריון טרם קבלת אישור מיוחד מהממונה על חוק עבודת נשים לאחר שעבדה במקום העבודה למעלה מחצי שנה, איסור פיטורי אישה בהריון מפאת הריונה כבר מיומה הראשון בעבודה, ואיסור מוחלט על פיטורי עובדים ועובדות בחופשת לידה. אם זכויותיכם בעבודה הופרו, דעו כי אתם לא לבד וכי פניה אל עורכי דין מומלצים דיני עבודה ובחירת עורך דין מיומן בתחום לייצוגכם בבית הדין לעבודה היא הבחירה הנכונה. עורך הדין יוכל לסייע לכם להוכיח את טענותיכם ואף להשיג בעבורכם פיצויים משמעותיים בעקבות הפרת זכויותיכם, כמו גם יסייע לכם להגיש תלונה אודות המעסיק ליחידת האכיפה של חוקי העבודה.

ייעוץ משפטי מהמומחים בתחום

בסופו של יום, בחירת עורך הדין שייצג אתכם בבית הדין לעבודה וודאי תשפיע על תוצאות ההליך, בין אם אתם עובדים שכרים שזכויותיהם הופרו ובין אם אתם מעסיקים המעוניינים להוכיח כי לא הייתה ולא נבראה הפרת זכויות, וכי מדובר באי הבנה בתום לב. לכן, בחירת עוד בענייני עבודה היא בחירה כל חשובה וחשוב לתת עליה את הדעת ולבחור עורך דין מומחה בתחום דיני העבודה, אשר פועל שנים רבות בתחום וליווה לקוחות רבים שממליצים עליו בחום. עורך הדין יעקב שניטמן עוד עורך דין ונוטריון אשר מתמחה בדיני עבודה וייצג אלפי לקוחות מרוצים, הן מעסיקים והן שכירים בעלי ותק בבית הדין לעבודה בהצלחה. לייעוץ משפטי מקצועי, פרטים נוספים וייצוג, חייגו למספר 0547679200 ונשמח לחזור אליכם עם מלוא הפרטים בהקדם האפשרי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here