תאונות והתנהגויות פליליות – מי צריך לפנות לעזרה משפטית?

0
516
עורך דין תעבורה תל אביב
Credit: Pixabay.com

מערכת המשפט הישראלית עושה בשנים האחרונות המון מאמצים על מנת למגר את תופעת הנהיגה המסוכנת שמאפיינת את כבישי ישראל. נהגים שמבצעים עבירות פליליות על הכביש, מוצאים את עצמם בבתי המשפט נדרשים לקבל סיוע של עורכי דין מקצועיים. ולכן הם פונים במהירות האפשרית לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין משה רבי, שיכול להציע להם ליווי צמוד ומקצועי לכל בעיה.

בענייני תעבורה – כל עיכוב יכול להשפיע על החיים שלכם

בנושאי תעבורה, האכיפה המשטרתית מתחילה כבר במקום האירוע, כאשר השוטרים יכולים לשלול רישיון על בסיס הממצאים בשטח. כלומר מבחינתם של נהגים ותיקים ומנוסים, שלילת רישיון מחייבת עבודה צמודה ומידית עם עורך דין תעבורה, כדי לצמצם עד כמה שאפשר את הפגיעה באורח החיים היומיומי של הנהג. על אחת כמה וכמה, אם אתם נהגים מקצועיים אשר נדרשים לעשות שימוש ברישיון למטרות עבודה מקצועיות.

אם הרישיון חשוב לכם – אתם צריכים לפעול במהירות

לרבים מהנהגים בישראל כיום, הרישיון הוא מסמך יקר ערך ולא מפני שהוא מאפשר להם לנהל את אורח החיים ללא תלות בתחבורה הציבורית. בין שמדובר על נהגים מקצועיים ובין שמדובר על הורים לילדים צעירים שצריכים לנהל משק בית, הטעויות על הכביש שוות לכם המון זמן והמון כסף בחיים האמיתיים. גם אם לא התכוונתם לבצע את עבירת התנועה זה לא אומר שאתם חפים מפשע, וזה דורש מכם לפעול במהירות כדי לצמצם את הנזקים ולהחזיר לעצמכם את הרישיון בהקדם האפשרי ביחד עם עורך דין תעבורה תל אביב שמלווה אתכם.

הזמנה לחקירה – היא ההזדמנות שלכם

בהנחה שהוזמנתם לחקירה במשטרה על האירועים, יש לכם הזדמנות להתכונן לחקירה, וכך אולי לשפר את המצב שלכם במעט. מיד עם קבלת הזימון עדכנו את עורך הדין שלכם והתחילו להתכונן לחקירה עד כמה שאפשר, כך שאתם תגיעו למצב שבו אתם מרגישים בטוחים בעצמכם ויכולים לשבת מול השוטרים והחוקרים בלי בעיה.

בשביל להצליח לשמור על הזכויות שלכם, גם בעיצומה של חקירה פלילית בתחום התעבורה, אתם חייבים לפנות אל עורך דין מקצועי ומיומן מהצוות של משרד עורכי הדין משה רבי, כדי לתכנן ביחד את ההתמודדות עם כל שלב בחקירה. אנחנו נלווה אתכם ברגעים המורכבים, ומאפשר לכם למצוא את הפתרונות שיכולים להיות הכי רלוונטיים לצרכים שלכם בכל רגע נתון. לפרטים נוספים ויצירת קשר עם צוות החברה ניתן לפנות לטלפון 055-8823088.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here