איך להתנהג בצורה חכמה בכל הקשור להלוואות?

0
497
הלוואה כנגד נכס קיים
credit: canva.com

אין ספק, אף אחד לא אוהב הלוואות, אך בואו נודה: היום קשה מאוד ואפילו כמעט בלתי אפשרי לחיות בצורה רגועה בלעדיהן. לכן, זה הזמן להסיר את הבושה מאחורי העניין ולהתייחס להלוואות כאל מוצר שאנו קונים, ממש כמו מוצר חשמלי, רכב או אוכל בסופר. זהו הצעד הראשון שיש לעשות כי להתנהל נכון בכל הנוגע להלוואות, לראות בהן מוצר שאתם קונים. משמעוות הדבר בעצם היא שאת המוצר שנקרא הלוואה לא חייבים לקנות דווקא מן הבנק בו מתנהל החשבון שלכם. היום חברות וגופים פיננסיים רבים מציעים הלוואות. אנו בחברת NPI כאן כדי למצוא לכם את ההלוואה בתנאים הטובים ביותר שתוכלו לקבל באמצעות קשר רציף עם מגוון גופים פיננסיים.

להיעזר בנכס שברשותכם גם בטווח המיידי

אצל רובנו נכס קיים כמו הבית בו אנו גרים או נכס אחר מהווים ביטחון בעיקר לטווח הארוך. אם זו דירה נוספת לעיתים היא מכניסה סכום חודשי קטן באמצעות השכרתה אך הדבר לא נותן לנו סכום משמעותי ביד. זה הזמן להכיר פתרונות פיננסיים שיתנו לכם סכום גדול באופן מידי בזכות הנכס שברשותכם. הלוואה כנגד נכס קיים, ממש בדומה למשכנתא, מאפשרת לכם לקבל סכום כסף גדול שיכול להיות קרוב לשווי הנכס שברשותכם כשההחזר נעשה בתנאים נוחים ומתאימים לכם. רבים חוששים מהמונח שעבוד נכס, אך גם משכנתא ניתנת כנגד שעבוד הנכס ורובנו לוקחים משכנתא מבלי להסס. לכן, גם אם זו הלוואה למטרה אחרת, זכרו את האופציה הזו שיכולה לתת לכם סכום משמעותי באופן מידי.

איך לא לאבד שליטה בכל הקשור להלוואות?

ההתנהלות הכספית אצל רבים כוללת לקיחת הלוואה אחרי הלוואה. כך אנו צוברים הלוואות שמוחזרות במקביל. פרישת סכום על פני מספר הלוואות מביא לרוב להחזר כולל גבוה יותר לעומת החזר של הלוואה אחת גדולה. לכן מומלץ לבצע איחוד הלוואות. כך גם השליטה שלכם והידיעה לגבי ההחזרים החודשיים שלכם גדולות יותר. הבנקים לא ששים לאפשר איחוד הלוואות (מה שמראה שלכם הדבר דווקא משתלם…) ודורשים פעמים רבות שעבוד נכס לשם כך. אם אין ברשותכם נכס, עדיין לא צריך לוותר על האפשרות לאחד הלוואות. זה הזמן לפנות אלינו ואנו נחפש עבורכם איחוד הלוואות ללא נכס. גם אם הבנק שלכם לא מאשר זאת, אנו פונים במקביל לחברות פיננסיות שונות המציעות הלוואות בתנאים כאלה ואחרים ונמצא עבורכם את האפשרות לאחד את ההלוואות גם ללא שעבוד נכס.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here