הדפסה על חולצות למסיבת גיוס

0
515
חולצות מודפסות
credit: canva.com

שירות בצבא הוא תחנה בחיים שייחודית מאוד לנו כישראלים ולכן יש לה חשיבות רבה. יום הגיוס הוא יום מלא ברגשות, משמחה והתרגשות ועד חשש מהלא נודע. תחושות אלה מלוות לא רק  את המתגייס אלא גם את משפחתו וחבריו. לכן רבים עושים מסיבת גיוס גדולה אותה יוכלו למצות כמו שצריך, לחגוג ולשמוח רגע לפני שנכנסים למסגרת הנוקשה של הצבא. בגלל החשיבות של הגיוס, רבים בוחרים לחזק את הזיכרונות ממסיבת הגיוס באביזר שיישמר לאורך זמן. חולצות מודפסות הן בדיוק האביזר שיישמר למשך זמן, יוכל להיות שימושי עבור החייל וגם עבור המשתתפים במסיבה זאת כמובן מעבר לשימור הזיכרון, האפשרות להסתכל תמיד על ההדפס בחיוך ולהיזכר במשפחה ובחברים. אצל אלי פרינט תוכלו לקבל חולצות איכותיות ומבחר גדול של הדפסים שיישמרו על החולצה למשך שנים.

לחגוג עם החברים ב"תלבושת אחידה"

כשמדברים על תלבושת אחידה מיד עולה תחושה של מסגרת נוקשה. אז נכון, תלבושת אחידה או מדים (כמו שתצטרכו ללבוש ממש עוד מעט…) מאפיינת לרוב מסגרות מוקפדות כמו ביה"ס (כן, יודעים שאת רוצים לשכוח ממנו כרגע…), צבא או מקומות עבודה עם הקשר רפואי או בטחוני. עם זאת, לתלבושת אחידה יש גם יתרונות. היא מחברת את כולם למקום או למסגרת, מחברת בין אנשים ויוצרת מכנה משותף רחב יותר. כמובן שאצלכם במסיבת הגיוס זו לא תלבושת אחידה במובן הנוקשה שלה אלא חולצות מודפסות צבעוניות, מצחיקות ומשמחות אך גם הן ייצרו את האפקט שיוצרת תלבושת אחידה: יחברו בין החברים שלכם שלא בהכרח מכירים זה את זה, ייצרו את ההווי של המסיבה, יאפשרו לכם לצחוק קצת על עצמכם ולהקליל את הסיטואציה של הגיוס שהיא דבר  שיש לעכל אותו.

איך לבחור את החולצה המתאימה?

חולצות מודפסות צריכות להיות קודם כל נעימות ונוחות. כדאי לבחור חולצות מבד נעים כמו כותנה אך אם אתם מתכננים מסיבה שמים הם חלק בלתי נפרד ממנה (למשל מסיבת בריכה) כדאי לבחור בחולצות דרייפיט שמתייבשות מהר יחסית. מומלץ לבחור במקום שמספק חולצות איכותיות עם סיבי בד צפופים. כך החולצות יחזיקו זמן רב יותר ויהיו עבורכם ועבור החברים זיכרון כיפי שנשמר שנים. מעבר לחולצה עצמה, הדבר החשוב הוא כמובן ההדפס שהוא לב העניין. אם אתם יצירתיים ויש לכם זמן תוכלו לתכנן הדפס בעצמכם, אפילו כזה של תמונה משותפת שלכם ושל החברים עם משפט מצחיק או משהו שמאפיין אתכם. אפשר גם לבחור בהדפס מתאים מתוך מבחר ההדפסים שישנם בחנויות המתמחות בהדפסה על חולצות. בכל מקרה, שתהיה לכם מסיבה הכי כיפית בעולם וכמובן גיוס קל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here