כיצד חברת הדברה יכול להקל על חיינו?

0
327
חברת הדברות
credit: canva.com

למנוע מחלות

מזיקים רבים כמו מקקים, פרעושים ונמלים נושאים עמם חיידקים ומחלות רבות. בתי עסק בהם מכינים מזון, כמו מסעדות, בתי מלון או מפעלים נדרשים לעמוד בתקני בריאות מחמירים על ידי משרד הבריאות, שכוללים בין היתר, היעדר של מקקים או מזיקים אחרים. חברת הדברות מסייעת בהדברת המזיקים השונים כך שהמקום יהיה בטוח ללקוחות וכך יעמוד בתקני משרד הבריאות ויימנע מסכנת סגירה עקב מצב תברואתי לקוי.

ברק הדברות הוא עסק המתמחה בכל סוגי ההדברה – נמלים, תיקנים, עכברים, חולדות, טרמיטים ועוד. לברק הדברות יש למעלה מ-30 שנות ניסיון ומעניקים טיפול מעמיק על מנת לפתור את בעיית המזיקים מהיסוד.

מזיקים כמטרד

פשפשים הם טפילים המהווים מטרד, פוגעים בצמחים וגורמים לפצעים וגרד בבני אדם וחיות. סימנים המעידים שהבית מלא בפשפשים כוללים עקיצות קטנות ומרובות בגוף, כתמי דם על הסדינים לצד הפרשות שחורות בקיר או ריח חריף ולא נעים בבית. במצב בו מזהים פשפשים, מוטב לבצע ריסוס נגד פשפשים על ידי מומחה, כדי למגר את התופעה ולמנוע אי נוחות ונזקים. הפשפש הנפוץ ביותר הוא פשפש המיטה וניתן לזהות אותו באמצעות שורת עקיצות ישרה על הגוף, שכן הוא מוצץ דם מנקודה אחת, זז מספר מילימטרים לנקודה אחרת ומוצץ דם משם.

למגר את תופעת המזיקים

מזיקים שונים כמו ג'וקים, עכברים, פשפשים וטרמיטים יכולים לגרום לנזק לרכוש, למבנים וגם לבריאות האדם. טרמיטים מזיקים למבנה הבניין כיון שהם חודרים אל תוך המבנה ואוכלים אותו מבפנים. בנוסף, עכברים נושאים עמם מחלות רבות, אשר יכולות לעבור לבני אדם ולגרום לנזק בריאותי. במידה וקיים במבנה מזיקים יש להתקשר לאנשי מקצוע המספקים שירותי הדברה בכדי למגר את התופעה. הזמנת מדבירים בירושלים תהיה בחירה טובה עבור אלו הגרים באזור, כיוון שהם יוכלו להגיע תוך זמן קצר ולטפל בבעיה באופן מידיי.

ברק הדברות הוא עסק משפחתי המתמחה במתן שירותי הדברה למגוון רחב של מזיקים. לעסק ותק של למעלה מ-30 שנה במתן שירות איכותי, אישי ומקצועי בהתאם לצורך הלקוח. החברה מטפלת בבעיית המזיקים מהשורש על מנת שלא תחזור שנית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here