המקום המכובד של בריאות הנפש

0
388
קרדיט תמונה FREEPIK

מאז ומתמיד אנחנו יודעים שנפש בריאה בגוף בריא היא המפתח לחיים טובים ונכונים. לא בכדי איזון גוף ונפש הוא מונח שחדר מתחום הרפואה האלטרנטיבית גם לשפה השגורה בפינו כדי לתאר מצב רצוי של כל אדם ביום יום. החשיבות של הנפש כבר ידועה לכל מי שמודע ללחצים ולבעיות הנפשיות שעלולים לגרום לבעיות פיזיות. הסוגיה היחידה שנותרה לבירור היא באופנים שבהם אפשר להציע לאנשים לטפל בעצמם. המחשבה השמרנית על בריאות הנפש והגוף שטיפול כזה יכול להתבצע רק בפגישות שבועיות אצל פסיכולוג או פסיכותרפיסט או באשפוז במחלקה סגורה במקרים קיצוניים הוחלפה זה מכבר בשיטות טיפול אחרות. מטיפולים לא קונבנציונליים שבאים מתחום הפסיכולוגיה החיובית והקוגניטיבית ועד שינוי מקום הטיפול על מנת ליצור חידוש ומתחם מוגן למי שהתקשה עד אז להתבונן בקשייו ולטפל בהם. סניטי – רוח ים הוא מקום שמציע בית איזון לגוף ולנפש בשיטות טיפול קונבנציונליות ואחרות, כולל תמיכה במטופלים ובמשפחתם כדי להבטיח טיפול כולל בכל מה שנחוץ להם.

איפה למצוא שלווה?

במקום מיוחד על חוף הרצליה ישנו בית שמציע למטופלים מקום אחר עם גישה שונה לבעיות נפשיות למשברי חיים שדורשים פסק זמן, לשלל הפרעות נפשיות ואבחונים כדי לקבל את הטיפול שמגיע להם. זהו מרכז בריאות הנפש הרצליה שבו מתכנסים בקבוצות קטנות ומקבלים יחס פרטני ואישי שמקיף כל תחום בחיים של המטופלים כדי ליצור מציאות טובה יותר שבה יוכלו להחלים ולהתמודד טוב יותר עם הקשיים שלהם. זה מתאים לכל נפגעי הטראומות שלא מצליחים למצוא מקום שמבין אותם וזה מתאים לכל מי שרוצה טיפול הרחק מהשגרה שלו כדי להשתקם ולחזור בכוחות מחודשים לשגרה בריאה יותר.

לא מוותרים על טיפול לנפש

טיפול נפשי אינו מותרות ואי אפשר לדחוק אותו לקצה הרשימה, במיוחד כשלחצי החיים כל כך קשים ומכבידים ורק מוסיפים עוד ועוד נדבכים למצוקה. במקום כזה שבו אתם מקבלים לגיטימציה להתבונן בעצמכם ובקושי שגורם לכם לסטות מהמסלול הרגיל, אתם יכולים לקבל הרבה יותר מאוזן קשובה ותמיכה. אתם מקבלים אבחון מדויק ונכון, טיפול שמתאים לכם בין אם זה תרופתי או בשיחות וגם ייעוץ של אנשי מקצוע לכל היבט בחיים שלכם שדורש התייחסות ותיקון. סניטי – רוח ים עזר כבר לרבים למצוא את עצמם וכעת הוא פנוי גם לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here