כיצד ננצל את דירתנו למקסימום מקום?

0
296
סגירת מרפסת שמש

סגירת מרפסת – פתרון מצוין לניצול מירבי של מקום

עם יש לכם מחסור במקום פנוי בדירה אתם בהחלט יכולים להרחיב את חלל החדר והפק את המרב מדירה קטנה, אם תהפכו את המרפסת שלכם לחדר שמש או לפינת קריאה אטרקטיבית על ידי סגירתה בזכוכית. התכונות הסולאריות של הזכוכית ישמרו על חום החדר בחורף, ואם תתקינו זכוכית עם הצללה, תוכלו לעזור להדוף את החום בקיץ. סגירת מרפסת שמש יכולה לשמש גם מבודדת רעש, אם אתם גרים ברחוב סואן או משקיפים על בית ספר או פארק, על ידי בחירה של זכוכית מבודדת. בנוסף, סגירת מרפסת תאפשר להפחית את הסנוור מקרני השמש בקיץ. כמובן שבעזרת הליווי הצמוד והמקצועי של צוות המומחים של חברת אלד יזמות ובניה בע"מ, אתם לא תצטרכו לדאוג לבירור אישורים מרשויות המקומיות שלכם בנושא סגירת המרפסת של ביתכם. חברת אלד יזמות ובניה בע"מ ידאגו להכל עבורכם.

גם מרפסות סגורות יכולות להיות מעוצבות

החליטו על סוג המסגרת שתותקן עבור המרפסת שלכם. מרפסות מעוצבות תלויות בחומר שממנו בנויה המרפסת שלכם. אם יש לכם מרפסת לבנים על הקיר, אתם יכול להרכיב כל סוג של מסגרת כדי להחזיק את הזכוכית. עם זאת, אם יש לכם מרפסת פתוחה עם מעקה, תצטרכו להסיר את המעקה או להרכיב את המסגרות על הרצפה ממש בתוכו. בכל מקרה סגירת מרפסת לא מונעת ממנה להיראות מעוצבת ומודרנית, ולתרום לנראות הכללית של חזית הבניין.

התחדשו במעלית גם בבניינים ישנים

ואם כבר התחדשתם במרפסת מעוצבת אבל אתם עדיין מרגישים שחסר לכם בבניין שדרוג משמעותי, אולי אתם תוהים האם הוספת מעלית לבניין ישן היא אפשרית? ניתן להתקין מעלית חדשה בבניין ישן. צריך לעשות שיקולים מיוחדים כדי שזה יקרה. מהנדס יצטרך להיות חלק מתהליך התכנון כדי להבטיח בטיחות, מיקום נכון ועמידות עתידית, אבל זה יכול לקרות אם זה מה שאתם מעוניינים בבניין שלכם. אתם עשויים להיות מופתעים מהיכולת של המהנדסים המוסמכים של חברת אלד יזמות ובניה בע"מ להתאים עבורכם מעלית בבניין ישן. אם יש מספר גרמי מדרגות ואתם יכולים להסתדר בלי אחד מהם, זה עשוי להיות מיקום מצוין להתקין מעלית. המהנדסים יכולים לעתים קרובות לעבוד על העיצוב כך שייראה יפה גם בחלק החיצוני של הבניין. למרות שהכניסה למעלית וממנה תהיה מקורה, פיר המעלית יותקן ויצורף לחזית החיצונית. כמובן, ישנן גם אפשרויות אחרות, ותוכלו לדון בהן עם מהנדסי המעליות המומחים של חברת אלד, אשר תמיד ישמחו לתת לכם מענה לכל שאלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here