חוג תכנות לילדים

0
483
חוג תכנות לילדים
קרדיט https://cybernet.co.il

במציאות שאנו חיים בה כיום ילדים רבים דבוקים גם ככה למסך המחשב וכן למסכים שונים אחרים אז אם לפחות איננו מצליחים למתן את כמות השעות שלהם על המחשב – לפחות שילמדו מזה מקצוע לעתיד. חוגי תכנות לילדים של מכללת סייבר נט הוא אחד הקורסים הפופולריים ביותר שהמכללה מציעה, בין אם מדובר במפגשים פרונטליים או כאלה המתקיימים במרחב הדיגיטלי הרי שיש חשיבות גבוהה הרי שהמרחב האנושי הוא קריטי ולכן תוכנית הלימוד מבוססת גם על דיאלוג והקשבה. המכללה מלמדת כיום אלפי תלמידים ברחבי הארץ בחוגי מחשבים, תכנות, סייבר, פיתוח משחקים ועוד.

מה זה חוג תכנות לילדים?

הפיתוחים הטכנולוגיים השונים, החל ממשחקי מחשב, אפליקציות, תוכנות שונות למחשבים ועד לענייני אבטחת מידע ופיתוח רובוטים – הכול מבוסס על תכנות. באמצעות חוג תכנות לילדים תוכלו לחשוף את הילדים מגיל קטן לאחד המקצועות החשובים בימנו כיום וגם כנראה בעשרות השנים הקרובות. אם הילדים שלכם אוהבים מחשבים, אתרי אינטרנט, משחקים ועוד תחומים הקשורים למחשבים – הם יכולים ליהנות מהחוג הזה הרבה יותר מאשר כל חוג אחר. באמצעות תוכנית מעניינת המשלבת משחקים, לימוד וצמיחה הילדים שלכם יעשו מגיל צעיר את הצעדים הראשונים שלהם בעולם היזמות, המחשבים, התכנות ויפרסו לעצמם שטיח לקראת העתיד שלהם. במסגרת לימודי תכנות לילדים הילדים יחשפו למשחקי רשת שונים, לתוכנות שונות לבניית קוד ויתחילו ללמוד שפות תכנות מרמת מתחילים פשוטה ביותר. תוך כדי תנועה הם כבר ילמדו להכין פרויקט אישי משלהם.

מדוע כדאי לרשום את הילדים ללימודי תכנות מגיל צעיר?

בגיל צעיר הילדים אינם חושבים על העתיד שלהם כמו שאתם ההורים עליהם עליו. מגיל נוער הם נפתחים מעט יותר למחשבה על העתיד כאשר המחשבה היא בעיקר על השירות הצבאי. במסגרת חוגת תכנות לילדים הם יוכלו ללמוד מידע שימושי לעתיד שלהם שיוכלו להפוך למקצוע לאחר מכן בשירות הצבאי עם תפקיד טוב ומכובד, פחות מסוכן מבחינה פיזית והעביר את השירות בסביבה טובה ואיכותית. כמו כן יוכלו למנף את זה לאחר השירות ללימודי תכנות מתקדמים יותר, לימודי סייבר וכן תפקידים רבים אחרים מהם יכלו להתפתח למקצוע מכובד באזרחות עם שכר מכובד ואורח חיים טוב יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here