רגע לפני רכישת הדירה – בדקו עם שמאי מה צריך לעשות?

0
417

רכישה של דירה חדשה תמיד יוצרת לחץ. גם מבחינה כלכלית אבל גם מבחינת תהליך העבודה, יש כל כך הרבה אתגרים שאיתם אתם צריכים להתמודד לאורך הדרך. לפעמים הדרך הכי טובה להבטיח שהרכישה מתבצעת היא פשוט להיעזר בידע ובניסיון המקצועיים של מומחים בתחום הנדלן. כאן נכנסים לתמונה אנשי משרדי שמאי מקרקעין ברחבי הארץ, כמו למשל אנשי הצוות של משרד רון קרם, אשר יודעים איך לתת לכם ייעוץ מקצועי ואישי, ועוזרים לכם לתכנן את תהליך הרכישה באופן הנכון ביותר לכם.

בחינה של שווי הדירה – מתחיל את הליך הרכישה

השלב הראשון והחשוב ביותר כאשר אתם מסתכלים על אופציות לרכישת דירה חדשה, בוודאי אם אתם זוג צעיר שלא מכיר את עולם הנדלן בישראל, הוא הצורך להבין מהו השווי של הדירה. במהלך בדיקת שווי דירה, יש לא מעט פרמטרים שכוללים ביניהם גם את הסביבה שבה נמצאת הדירה, את מצב התחזוקה של הנכס, ואפילו את החללים המשותפים בבניין. כל אחד ואחד מהפרמטרים האלו בסופו של יום משפיע על התמחור של הדירה וגם על התמחור של העסקה כולה. מה שאומר שאתם צריכים להכיר לעומק את הפרמטרים השונים לפני שאתם לוקחים החלטות.

התאמה של היטלים ומיסוי – בצורה הנכונה

לצד הצורך בבדיקה של הנכס עצמו, צריך להבין האם אתם נדרשים לשלם מיסוי מיוחד על הרכישה. למשל על ידי ביצוע בדיקת היטל השבחה אפשר להבין האם אתם צריכים לשלם מס שבח ואיזו רמה של מס היא הרמה שאותה אתם צריכים לקיים. בתמונה הגדולה, הבדיקה של המיסוי משפיעה על התמחור המלא של העסקה מבחינתכם. ולפעמים זה יכול לעשות את ההבדל הקטן בין עסקה מוצלחת לבין עסקה בעייתית.

בחינת הקרקע בראיית השבחה עתידית

שמאי מקרקעין בחיפה יעזור לכם להסתכל על כל הפרמטרים של רכישת נכס או קרקע, לטובת המשפחה שלכם. לא רק בהווה אלא גם בעתיד. וזאת מתוך שנים רבות של ניסיון והיכרות עם השוק, אבל גם הבנה של ניתוח השוק בראייה עתידית. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של משרד שמאי המקרקעין רון קרם, נלווה אתכם בתהליך הרכישה וההתאמה של נכסים שונים למשפחה שלכם, והכל על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום הנדלן בישראל ומתוך היכרות עם צרכי המשפחה שלכם באופן אינדיבידואלי. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם אנשי הצוות של המשרד ניתן לפנות לטלפון עוד היום במספר 052-3551162.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here