כל מה שרצית לדעת על איטום מרפסות

0
454
קבלן איטום מורשה
קרדיט http://mokeditum.co.il/

בהרבה מובנים, מרפסת היא מילה נרדפת לאיכות חיים. אם נטפח אותה ונשקיע בה כמו שצריך, היא יכולה להיות מפלט השלווה האישי שלנו בבית. נוכל להפוך אותה לגן פורח, למרחב האידיאלי ליצירה, למתחם אירוח אטרקטיבי או סתם מקום נעים להסתכל בו על הנוף ולנשום אוויר צח. יהיו הבחירות שנעשה אשר יהיו, החשוב ביותר הוא שהמרפסת שלנו תהיה מקום נעים לשהות בו. אחד האתגרים העיקריים שנצטרך להתמודד איתם בדרך למשימה הזו הוא איטום ברמה גבוהה. אז כיצד מתבצע איטום מרפסת ומדוע הוא כה חשוב? הצוות המקצועי של "ידי זהב" שירותי איטום מסביר.

האיטום הנכון יכול לעשות את כל ההבדל

המרפסת היא אחד המרחבים החשופים ביותר בבית לפגעי מזג האוויר. עם השנים, עשויה רטיבות לחלחל בין אריחי הריצוף ולהילכד תחתיהם. הרטיבות הזו מכרסמת לאיטה באיטום, גורמת להצטברות עובשים ובסופו של דבר, עלולה לגרום לנזקים בלתי הפיכים וסיכונים בטיחותיים. מנזקים קוסמטיים למרפסת ודליפות לתקרת השכנים ועד לליקויי מבנה חמורים, הדרך היחידה לעצור את תהליך ההתדרדרות הזה הוא על ידי פניה לאנשי מקצוע.

חשוב שנזכור, לא כל איש איטום יתאים בהכרח למשימה הזו. קבלן המתמחה במשימות איטום חלונות לא יידע בהכרח כיצד לאטום מרפסת כראוי. לעתים קרובות, איטום יסודי ידרוש לפרק את כל הריצוף, ייבוש הרצפה, הנחת איטום חדש וריצוף מחדש של המרפסת. לכן, מומלץ בחום לעבוד עם איש מקצוע שיוכל לספק מענה לכל המשימות ויוכל להתחייב לתוצאות ברמה גבוהה. עבודת טלאים וחלוקת האחריות בין מספר בעלי מקצוע, יובילו לפרויקט שנועד לכישלון.

להפקיד את המרפסת שלך בידיים הטובות ביותר

עד כמה אנו ב"ידי זהב" בטוחים באיכות העבודה שלנו? אנו מעניקים לך 5 שנות אחריות תיקונים בהנחה משמעותית לכל עבודת האיטום שלנו. עם 25 שנות ניסיון בענף וצוות בעל הכשרה ברמה הגבוהה ביותר, אנו מעניקים לך תוצאות אופטימליות וראש שקט שנים קדימה. מאיטום מרפסות ועד איטום גג רעפים, הידע המקצועי שלנו חולש על כל תחומי האיטום ומבטיח לך איכות תוצאה ללא פשרות. למידע נוסף, ניתן ליצור קשר במספר 050-5142914.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here