פתרונות אורטופדים ומדרסים מומלצים

0
373
credit: freepik.com

אנשים שסובלים בעיות, פציעה או מחלה שפוגעים ביכולת ההליכה והעמידה שלהם. יכולים לפנות למגוון רחב של פתרונות אורטופדיים שונים. הכוללים אמצעים וטיפולים כגון : מדרסים מותאמים אישית, מדרסים לאנשים שסובלים מטרשת נפוצה, מערכות ממוחשבות לשיקום ההליכה ואף סדים אורטופדים. בזכות הקדמה של המדע והפיתוח של אמצעים שונים, כיום תהליכי השיקום וההבראה בתחום האורטופדיה נגישים מתמיד.

סד אורטופדי לרגל

סד הינו מכשיר פלסטי הממוקם על הרגל. סד אורטופדי לרגל הינו פתרון אורטופדי לאנשים שסובלים ממחלות נוירולוגיות, וזקוקים לאמצעי מלווה, שיאפשר להם את התמיכה והקיבוע הדרושים לעמידה והליכה. ישנם סוגים שונים של סדים לרגל, המגיעים בשלל עיצובים מדליקים שמתאימים לילדים בגוף ובנפש.

מדרסים מומלצים

התחום הרחב של מדרסים בא לספק מענה יעיל, עבור אנשים אשר סובלים מבעיות יציבה, עמידה והליכה. ישנו מגוון עצום של מדרסים שונים הכוללים:
– מדרסים מעוצבים
– מדרסים מותאמים אישית
– מדרסים לילדים
– מדרסים לחולי טרשת נפוצה
– מדרסים רגילים
– מדרסים ביו מכנים

כל זאת על מנת לספק לכם את המעטפת החיונית, של כלי תמיכה שמטרתו להחזיר לכם את יכולת ההליכה. ולתמוך בכם באופן היעיל ביותר, כצעד המשמעותי שלכם לחזרה לשגרה.
מדרסים מומלצים יכולים להיות יותר יקרים, ממדרסים רגילים. אך הם מספקים לכם תמיכה טובה יותר, לצד מדרס מותאם אישית ובדיוק לצרכים שלכם. בנוסף מדרסים מומלצים כוללים מדרסים של חברות מוכרות, מדרסים של קליניקות אורטופדיות ועוד.

הליכה טרשת נפוצה

טרשת נפוצה הינה מחלה הפוגעת במערכת העצבים המרכזית – המוח וחוט השדרה. היא גורמת  לבעיות של שליטה וכוח בשרירים, בשיווי המשקל, בתחושה של אזורים שונים בגוף ולעיתים ביכולת הקוגניטיבית. אנשים שסובלים מטרשת נפוצה שפוגעת ביכולת ההליכה, בשל פגיעה  בהולכה העצבית לרגליים. חייבים אמצעים שיספקו תמיכה יעילה. על מנת לשמור על בריאות מבנה כף הרגל שלהם יציבה, בריאה, והליכה טרשת נפוצה. ללא מאמץ וסבל מיותרים.

סטרייד אורטופדיה – הכתובת שלכם לפתרונות הליכה

חברת סטרייד אורטופדיה מתמחה בהענקת שלל פתרונות אורטופדים לבעיות שונות ברגליים, ביציבה ובהליכה. בנוסף לשירותים הרפואיים שאנו מספקים ולמגוון רחב של מוצרים לתמיכה ושיקום אורטופדים. אנו מזמינים אתכם להגיע אל אחד הסניפים  המפוזרים ברחבי הארץ, בהרצליה, רח' הנדיב 71, בחיפה בצ'ק פוסט, או בסניף הראשי שלנו בכרמיאל, הממוקם ברחוב נפח 34( פינת מעלה כמון). או פשוט להרים טלפון לכוכבית 8363 ואנו מבטיחים לענות לכם על כל שאלה, ולספק לכם את הייעוץ החיוני, בדרך לפתרון הליכה מותאם אישית לצרכים שלכם.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here