לכתוב פתקים בצורה נוחה ואיכותית

0
146
קרדיט לתמונה: markstein.co.il

דפי ממו ממותגים מהווים פתרון מצוין לקידום עסקי, למתנות לעובדים, לפרסום מוצרים ולכל דרך אחרת שבה תרצו לקדם את המותגים שלכם. דפי ממו מתאימים לשימוש יומיומי במשרד, בבית ובכל מקום. זהו מוצר בשימוש רחב היקף, מצויינים לשליחת הודעות, לתעדוף משימות, לכתיבת רעיונות ועוד. כאשר אתם רוצה להזמין דפי ממו ממותגים, שימו לב לכמה דגשים חשובים שיעזרו לכם בבחירה:

  • עיצוב ומיתוג: עיצוב דפי ממו יכול לכלול את הלוגו, הצבעים והסגנון הכללי של המותג או העסק שלכם, בנוסף ניתן להדפיס על הדפים גם מידע שימושי כמו פרטי התקשרות, רשתות חברתיות וכד' לפי בחירתכם האישית.
  • צבעים וסגנון: השתמשו בצבעים ובסגנון אשר מזוהה עם המותג שלכם, למשל: טקסט או מסר ייחודי שברצונכם להעביר, תמונה ייחודית ועוד…
  • מידע מודפס: החליטו מראש על המידע שברצונכם להדפיס על דפי הממו. באפשרותכם לכלול את הלוגו, פרטי יצירת קשר, מידע קריטי עבורכם וכו'.
  • גודל: בחרו בדפי ממו בגודל המועדף עליכם. ניתן גם להוסיף כריכה או עיצוב ייחודי לשדרוג הנוחות והמראה של הדפים.
  • כמות: קבעו כמה דפי ממו ממותגים תרצו להזמין.
  • מועד ההזמנה: חשבו מתי תרצו לקבל את הדפים הממותגים ובצעו את ההזמנה בהתאם לכך.

על מנת שתוכלו להזמין דפי ממו ממותגים תוכלו לפנות אלינו לדפוס מרקשטיין וכך תוכלו ליהנות מדפי ממו ברמה הכי גבוהה שיש וכן ממגוון רחב של מוצרי נייר איכותיים וייחודיים. הצוות המקצועי של דפוס מרקשטיין פועל מתוך תודעת שירות גבוהה, ואיכות מעל הכל.

לעבוד ברמה הגבוהה ביותר

בתהליך עיצוב מחברות ישנם כמה שלבים חשובים, ואלו הם:

בחירת צבעים וסגנון: החליטו על הצבעים אשר אותם תרצו להציג במחברות שלכם. ניתן לבחור את הפונטים אשר יתאימו לכם באופן אישי. אלמנטים נוספים לבחירה הם סמלים, איורים, צורות גרפיות ועוד… ניתן להוסיף תאריכים למחברת שלכם ובכך לשדרג אותה בצורה משמעותית.
פריסת המחברת ניתנת גם היא לבחירה, אפשר לפתוח את המחברת בפתיחה עברית מימין, אנגלית משמאל או פתיחה עליונה בדומה לפנקס. ניתן לבחור גם את עובי הכריכה – קשה או רכה.

תיקייה ממותגת איכותית

פולדרים ממותגים הינם כלי שימושי ונפוץ מאוד בחברות ועסקים רבים. הדפסת מיתוג על פולדרים מאפשרת לנהל בצורה נוחה יותר את המסמכים והניירת הפנימית של העסק. על מנת שתוכלו לרכוש פולדרים איכותיים וממותגים ברמה גבוהה תוכלו לפנות אלינו לדפוס מרקשטיין ובכך תוכלו ליהנות ממוצרי דפוס ברמה הכי גבוהה שיש וללא פשרות. לפרטים נוספים והזמנות חייגו אלינו למספר הטלפון: 04-8410493 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עניין שתצטרכו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here