כיצד להגן על עצמכם מול רשויות האכיפה?

0
145
קרדיט Canva

במקרים רבים אנשים שמגיעים לפלילים לא תמיד שייכים לעולם הזה ולכן כל היתקלות אתו מזעזעת אותם בגלל ההשלכות של הרשעה. אם אתם מצויים בתהליך כזה שבו האשימו אתכם בעבירה פלילית אתם יודעים היטב שמי שצריך לייצג אתכם ולהוביל את ניהול התיק חייב להכיר את המערכת מצוין, להכיר את החוק ואת כל הנהלים שנדרשים כדי לנסות להציל אתכם מהרשעה או אפילו מהגשת כתב אישום ומשפט. בשביל זה מומלץ לשכור עזרה של עורכי דין פליליים מובילים משום שהניסיון והידע שלהם לא יסולאו בפז. לא פעם הם מצליחים לעשות מה שלא מצליחים פחות מנוסים מהם ולכן החשיבות של היעזרות בהם גדולה במיוחד אצל מי שממש לא קשור לפלילים ורוצה לחזור לחייו ללא רישום פלילי כלשהו. במשרד עו"ד בנימין מלכא מסייעים לכל מי שהסתבך בהליכים כאלה כדי לחלץ אותו מהסכנה של הרשעה ולשמור על זכויותיו.

מה לא לומר בחקירה?

כשמזמנים אתכם לחקירה או גרוע מזה, עוצרים אתכם בנחה שאתם אשמים ורק נותר להוציא מכם את הגרסה שלכם לפשע, זה הזמן להבין שרק עורך הדין שלכם יכול לומר לכם מה לעשות והאם לשתף פעולה. אם יש לכם זמן לפני כן וקיבלתם רק זימון לחקירה, רצוי מאוד לבקש ממנו ייעוץ לפני חקירה כדי להבין מה עומד בפניכם ואיך זה עלול להסתיים. כל האפשרויות עומדות בפניכם וזה נמדד לפי תיק הראיות ועד כמה הן חזקות נגדכם. לכן, חשוב לדעת מה לומר כדי לא להפליל את עצמכם בשום דבר או אפילו לרמוז שיש לכם קשר לסיפור ולחקירה. זה גם יקל אחר כך על עורך הדין שלכם להגן עליכם מבלי שתצטרכו להידרש לסתירות בגרסאות שלכם.

גם בצבא חשוב לקבל הגנה טובה

כשאתם נמצאים בצבא אתם יודעים שאחת העבירות הקשות ביותר שהצבא לא סולח עליהן היא סמים בכל דרגת מעורבות. אם אתם מדברים על זה הצבא ישתמש בזה נגדכם וזאת הבעיה הכי קשה. אם אתם נחשדים או נבדקתם בבדיקת סמים ונמצאו שאריות סם יש סבירות גדולה שתזומנו לחקירה. חשוב לזכור שכל חקירת מצח סמים אינה לטובתכם ועליכם להיזהר מהפללה עצמית כלשהי. שכרו מיד עורך דין צבאי שהוא מהמגזר הפרטי כדי שההגנה שלכם תהיה לטובתכם ולא מטעם הצבא. עו"ד בנימין מלכא מוסמך להופיע בבתי דין צבאיים והוא בעל ניסיון רב בכל הקשור לעבירות סמים ולמשפטים צבאיים, ויגן עליכם מפני כל בעיה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here