פנו לחברת ניקיון לאחר שיפוץ בבית!

0
135
קרדיט Canva

לרוב האנשים שעובדים שעות רבות, קשה למצוא זמן לניקיון כללי בדירה, במיוחד כשמדובר על ניקיון לאחר עבודות שיפוץ ובנייה. כאן נכנס לתמונה שירות הניקיון. חברת ניקיון המומלצת על ידי אנשים שעבדו עם אותה חברה ולשיטות מיוחדות וכלים מתאימים שיש להם, ניקיון מקצועי יביא את הדירה שלכם לשלמות מיידית.

שירותי חברת ניקיון לאחר שיפוץ יפחיתו עייפות ומתח

ללא חומרי ניקיון וציוד מתאימים, ניקיון דירה לאחר שיפוץ הוא משימה קשה ביותר הדורשת כמות אנרגיה משמעותית. אם אתם עוסקים בצחצוח מתיש וממושך, הדבר עלול להוביל להשלכות מזיקות לבריאותכם.

שירותי חברת ניקיון לאחר שיפוץ כוללים טיפים וידע יקרי ערך שלא רק חוסכים זמן. הודות לציוד מקצועי, כמות האנרגיה המושקעת בעבודה מצטמצמת. בלו חופשה מתוכננת ראויה על ידי הפקדת הניקיון בידי שירות הניקיון.

שירותי ניקיון עוזרים לשמור על בטיחות הבית שלכם

ניקיון מקצועי של הדירה לאחר שיפוץ יהפוך את הבית לנקי ובטוח. אבק הוא אלרגן שכיח המשפיע על צעירים ומבוגרים כאחד. זה מגרה את העיניים, האף והגרון, אך ניתן להילחם בתופעות אלו ביעילות על ידי ניקוי מקצועי.

אם אתם מזמינים ניקיון לאחר שיפוץ אצל חברה ניקיון מומלצת, אתם יכולים להיות בטוחים שהדירה תהיה נתונה למערך פעולות ראוי להבטחת ניקיון.

שלבי ניקוי לאחר שיפוץ

ניקוי לאחר תיקון הוא הליך עתיר אנרגיה ומורכב, שלא תמיד ניתן לטפל בו לבד. לכן עדיף להשאיר את ההחלטה בנושא זה לעובדי חברת הניקיון.

  • איסוף אשפה וסילוק שאריות חומרי בניין – לאחר תיקון או פירוק, נותרת כמות גדולה של פסולת בניין: פיסות אריחים, לוחות עוקפות, סמרטוטים, שאריות טפטים וכדומה. ניקיון מלא ויסודי לאחר השיפוץ מתחיל אחרי הוצאת שאריות חומרי בניין מהדירה.
  • ניקוי פני השטח -ניקוי לאחר שיפוץ מתחיל מניקוי שטח הדירה: נתזי צבע, פסי טיח, עקבות של שפכטל וקצף הרכבה, אבק בנייה. שלב זה כולל הסרה יסודית של עקבות חומרי בניין מכל המשטחים: רצפות, דלתות, מבני חלונות, אלמנטים פנימיים וכו'.
  • הסרת אבק – אבק בדירה לאחר שיפוץ דורש תשומת לב מיוחדת. כדי לסלק אבק ביתי, רחוב, גבס וסוגים אחרים של אבק, משתמשים בשואבי אבק מקצועיים המצוידים בחרירים משתנים.
  • הסרת לכלוך וכתמים עקשניים – להסרת כתמים מורכבים ולכלוך עיקש, משתמשים במסירי כתמים חזקים מיוחדים בעלי אפקט עדין שאינם פוגעים במשטחים.
  • ניקוי קירות ותקרה סופי – בתום ניקוי האזורים המזוהמים העיקריים מטופלים הקירות והתקרה במגבונים לחים מיוחדים.

להזמנת ניקוי מקצועי לאחר שיפוץ פנו לחברת דיאמונד ניקוין ופוליש בטלפון שמופיע באתר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here