מהם היתרונות שיש לשולחנות בר

0
453
קרדיט: qbic.co.il

פינות ישיבה

שולחנות בר במשרדים הפכו לדבר מאוד נפוץ ואטרקטיבי בשנים האחרונות, שכן יותר ויותר משרדים עושים ורוכשים שולחנות בר באזורים מסוימים במשרדים שלהם. לשולחנות בר יש מספר יתרונות:

  • מאפשרות קיום שיחות של העובדים במקום ניטרלי ונעים, ללא הבדלי מעמדות.
  • משרות אווירה רגועה יותר במשרד ואווירה ביתית יותר ונעימה, שנותנת מעט שלווה במתחם.
  • נותנות מקום לאכול. פינת אוכל מוגדרת לעובדים, שכן יותר נעים לאכול בפינה מוגדרת לכך מאשר במשרד עצמו.
  • מאפשרות זמן למנוחה אפקטיבית ושינוי אווירה, להירגע ולקחת הפסקה ביום העמוס ולנוח על כורסא נעימה ונוחה, ולשנות את המיינדסט שלנו.
  • משפיעות על תחושת האותנטיות במשרדנו.

שולחנות בר הן רעיון נפלא והביקוש להן עולה עקה ההצלחה שלהן והיעילות שפינות הישיבה מעניקות לעובדים. קיוביק דייזין בע"מ היא חברה אשר עוסקת באספקת ציוד משרדי נרחב חדש ומשומש.

ארוניות

ארוניות הן מוצר חשוב שיש לו שימוש בכל מקום. הן מתאימות לשימוש בבית, בעבודה או בגינה והן מאפשרות אחסון חפצים שונים, בצורה מסודרת ומאורגנת. היצע הארוניות הוא גדול ויש מגוון רחב של סוגים שניתן למצוא. ראשית, קיימות ארוניות במגוון רחב של חומרים כגון עץ, פלסטיק וגם מתכת. כל אחד מסוגי החומרים האלו יכול לקבל מספר רחב של צבעים וכך ניתן להתאים אותן לחלל אותו אנו מרהטים. בנוסף, ארוניות מגיעות בגדלים וגבהים שונים ודרכי אחסון שונות- מדפים, חללים פתוחים או מגירות. מלבד היותן שימושיות הארוניות ניתן לשלב את הארוניות יחד עם פרטי נוי וליצור מראה מעוצב ואסתטי.

כוננית מדפים

כוננית מדפים הינה מסגרת שעשויה מחומרים כגון עץ או מתכת. כוננית מדפים שימושית לאחסון רב של פריטים. כוננית מדפים יכולה להגיע במגוון רחב של גדלים וגבהים וניתן לבחור אותה בהתאם לגודל החלל ולמקום הכוננית בחלל. הכוננית יכולה להתאים לכל החללים בבית לאחסון של חפצי נוי, ספרים ואפילו נעליים וכן יכולה להיות להתאים גם למשרד למטרת אחסון מסמכים, תיקיות או חפצים אישים של העובדים. לפרטים נוספים פנו לקיוביק דייזין שתספק לכם רהיטים ברמה גבוהה תוך שירות מקצועי ואמין בנושא ציוד משרדי ועוד. צרו קשר בטלפון: 08-8624964.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here