מרכזי גמילה – הזדמנות שנייה לחיים

0
1533
מרכזי גמילה - הזדמנות שנייה לחיים

התמכרויות לסמים הן התמכרויות קשות מאוד גם למכור עצמו וגם לבני המשפחה שלו. על פי רוב מכורים לסמים מוצאים את עצמם מתמודדים לבד במשך שנים רבות עם התלות בסם עד שהם פונים לטיפול. אבל גם כאשר מקבלים הזדמנות שנייה לחיים, אי אפשר לנוח על זרי הדפנה חייבים לעבוד על מנת לשמור על תוצרי הגמילה.

לומדים לבחור נכון

מכורים לסמים מעידים על עצמם הרבה פעמים כי לאורכה של תקופת ההתמכרות הם התקשו לבצע גם את ההחלטות הבסיסיות ביותר בנוגע לעצמם. השלב הראשון בדרך להצלחה ולשיפור איכות החיים אם כך חייב להיות ההחלטה להיכנס לתהליך גמילה מסמים.  זו לא החלטה קלה, בייחוד לא למכור שכבר עבר כמה וכמה ניסיונות טיפול ויודע מהי משמעותו של תהליך גמילה.

בוחרים שיטת הטיפול שתתאים

הרשויות בישראל כיום מאפשרות לחולים לבחור את מרכז גמילה שלהם. מרכזי גמילה פרטיים, הינה בחירה מקובלת מאוד בעיניהם של נגמלים רבים. במרכז הם מקבלים סיוע מרופאים מקצועיים ומצוות אחיות מסור. ניתן לבחור את מרכז גמילה לפי שיטות הטיפול המוצעות בו, וכך להתאים לעצמכם את הטיפול הנכון ביותר בהתמכרות שלכם. הכניסה לטיפול עם מוטיבציה ונכונות להשקיע בתהליך היא חשובה וחיונית ותהיה זו שתהווה ללא ספק את התנאי להצלחת טיפול הגמילה, לכן הבחירה בצוות רופאים ובמרכז גמילה מאפשרת התחלה של תהליך ברגל ימין.

מתייחסים לכל מצב ברצינות

כל התמכרות כי בעיה רפואית אשר יכולה להשפיע על חייו של החולה. בין אם אתם פונים לתהליך גמילה מנייס גאיי  או לתהליך גמילה מהרואין, חשוב קודם כל להבין את רמת החומרה והתלות בסם. רק לאחר מכן ניתן לפרק את הבעיה לגורמים ולהתמודד עם כל היבט של ההתמכרות בפני עצמו. ניקוי הגוף מרעלים, טיפול נפשי, הקניית ערכים וגם טיפול משפחתי לא נוצרים יש מאין. הם מתאימים למצבו של המטופל ומסייעים לו לשפר את תפקודו ברמה היומית. אם אין צורך בטיפול, הוא לא יהיה חלק מתוכנית הטיפולים וההתמודדות עם ההתמכרות.

מרכז אמיל הוא מרכז גמילה להתמודדות עם התמכרויות מסוגים שונים. צוות המרכז מרכיב לכל מטופל את תוכנית הטיפולים המתאימה לו ויוצר מערך שלם של תמיכה, המלווה את הנגמל עד להחלמה. צרו קשר עם המרכז באתר או בטלפון  077-9967463 כבר היום. למידע נוסף אודות Игромания צרו איתנו קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here