עורך דין פלילי שחרור ממעצר

0
684
Credit: Pixabay.com

גם אם אתם אנשים נורמטיביים מן השורה, וגם אם מעולם לא מצאתם את עצמכם מסובכים אל מול הדין הפלילי, אתם יכולים למצוא את עצמכם במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. ומכאן העניינים מתחילים להסתבך עם חקירות פליליות ואירועים מורכבים. לא סיטואציה נעימה בכלל ואתם צריכים לפעול באופן שמשרת את האינטרסים שלכם ושומר על הזכויות שלכם. בדיוק מהסיבה הזו, חשוב לפנות לעזרת עורך דין אלון שליכטר, למשפט פלילי ודיני תעבורה, בכדי לקבל את הליווי האישי שמגיע לכם, ולייצר קו הגנה עולם לסיטואציה.

עורך דין פלילי – הוא איש סוד אמין ונאמן

עורכי דין באופן כללי מחויבים לתת שירות בסטנדרט אתי גבוה במיוחד, אשר קודם כל דואג לאינטרסים של הלקוחות שלהם. אבל כאשר מדובר על עורך דין פלילי שעוסק בנושאים רגישים ויכול להשפיע על חייהם של הלקוחות שלו לאורך שנים, החשיבות של המקצועיות ורמת האתיקה היא חשיבות מכרעת. האינטרס שלכם הוא למצוא עורך דין שיכול לייצג אתכם אבל גם להסביר לכם את הסיטואציה שבה אתם נמצאים ולעזור לכם, תוך שהוא שומר על סודיות ודיסקרטיות ברמה הכי גבוהה שיש.

ליווי גם אחרי סיום ההליך הפלילי

אצל לקוחות רבים, הצורך לקבל שירות של עורך דין בא לידי ביטוי גם בשלבים שאחרי סיום ההליך הפלילי. בין אם שהגעתם לסיומו של ההליך וקיבלתם עונש ובין אם שאתם רק צריכים לבצע הליך מחיקת רישום פלילי, עורך הדין מכיר את התיק שלכם ואת הסיפור שלכם לעומק, ולכן הוא יכול להציע לכם ליווי גם בשלבים מתקדמים יותר של תהליך הטיפול המשפטי. זהו היתרון הגדול ביותר שיש ללקוחות שבוחרים עורך דין בשלב מוקדם של התפתחות העניינים, והם מנצלים את היתרון הזה בדרכים שונות כדי לשפר את המצב האישי שלהם.

נוכחות בכל הרגעים הקריטיים לאורך הדרך

ועדיין, הרגע החשוב ביותר מבחינתם של אנשים שנמצאים בעין הסערה הוא שלב קדם החקירה. אתם מלאי אמוציות, חוששים ולא ממש יודעים איך להתמודד עם הסיטואציה שנוצרה בצורה מקצועית. ועל כן המטרה שלכם היא לקבל ייעוץ לפני חקירה ולתכנן בדיוק מה אתם עתידים לומר לחוקרים בכל שלב לאורך הדרך, ביחד עם עורך דין שלכם. כך יהיה לכם הרבה יותר קל להבטיח שאתם אומרים את האמת ובצורה אמינה, ושומרים על האינטרסים שלכם כאשר מסביב יש לא מעט אינטרסים סותרים של אנשים אחרים בחקירה.

עורך דין אלון שליכטר, למשפט פלילי ודיני תעבורה, הוא איש המקצוע שאתם רוצים לצדכם כאשר אתם מקבלים הזמנה לחקירה. בנאמנות, מיומנות ודיסקרטיות מלאה, עורך דין שליכטר מציע לכם לבנות קו הגנה שילווה אתכם לאורך הדרך וישרת אתכם ואת האינטרסים שלכם בצורה הטובה ביותר. לפרטים נוספים 054-6762373.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here