שירותי הדברה בקריות – מה עושים לפני ואחרי הדברה?

0
1060
קרדיט תמונה מאתר 123rf

יכולות להיות לא מעט שאלות לפני שמבצעים ריסוס לבית או לעסק. כאשר המטרה הברורה שלכם תהיה להרחיק את המזיקים פעם אחת ולתמיד. לא תרצו למצוא את עצמכם נלחמים עם המזיקים, אך רואים את עצמכם נכשלים פעם אחר פעם. על מנת שתוכלו להרחיק את המזיקים לצמיתות יהיה עליכם לחפש חברה המתמחה בנושא של הדברת מזיקים. רק כאשר תפקידו את המשימה בידיים הנכונות, תוכלו להיות רגועים. אז מה אתם צריכים לדעת לפני ואחרי ההדברה?

מזיזים את כל החפצים מהקירות

לפני שמבצעים הדברת קרציות או כל הדברה אחרת מוטב להרחיק את החפצים מהקירות. לא מעט מהמזיקים אוהבים להסתתר מאחורי הרהיטים השונים, שם הם מרגישים הכי בנוח. ברגע שאתם מזיקים את הרהיטים מהקירות, יהיה קל למדבירים לבצע את העבודה כמו שצריך. אל תחכו כי המדבירים יהיו אלה שיזיזו את הרהיטים מהקירות, כי זה לא תמיד יקרה. מוטב כי אתם תגדילו ראש על מנת להגביר את הצלחת ההדברה.

דואגים לכסות את הרהיטים בבית

חומרי ריסוס ידידותיים ככל שיהיו יכולים לפגוע ברהיטים השונים בבית או בעסק. אנו מציעים לכם לפני שמבצעים הדברה לכסות אותם בניילון או בכל כיסוי אחר. ברגע שאתם מכסים את הרהיטים תוכלו למנוע מצב שבו הם יינזקו כתוצאה מהריסוס. איש מקצוע בדמות מדביר או לוכד נחשים בצפון לא מחויב לבצע את המשימות הללו. אתם צריכים להיות אלה שדואגים להכין את הבית לקראת ההדברה עצמה.

מאווררים את הבית בסיום ההדברה

כאשר המדביר מסיים להדביר את הבית תצטרכו לאוורר אותו מכל החומרים השונים הנמצאים באוויר. זה רלוונטי בעת ביצוע הדברת דבורים או כל סוג אחר של הדברת מזיקים. ברגע שהבית יתאוורר במשך מספר שעות, תוכלו לחזור אליו ללא כל חשש. הרי ישנם חומרי הדברה שונים שעלולים להיות מסוכנים כאשר שואפים אותם. לכן מוטב שלא תחזרו לבית מיד בסיום ההדברה על מנת שלא תסכנו את עצמכם.

דואגים לקבל קבלה לצורך אחריות

כאשר איש מקצוע מבצע הרחקת יונים או הדברת מזיקים יהיה עליכם לוודא כי הוא מספק לכם אחריות. האחריות היא הגושפנקא שלכם לכך שהעבודה בוצעה בדיוק לפי כל הכללים. אך מה יקרה כאשר תגלו כי המזיקים חוזרים אליכם לבית? תצטרכו להפעיל את האחריות שיש ברשותכם. הפעלת האחריות תתבצע על ידי קבלה או כל מסמך אחר שיש ברשותכם. לכן כל לוכד עכברים או מדביר מזיקים מוכרח לספק לכם את המסמך שמעיד על הימצאותה של האחריות בגין העבודה.

רוצים לקבל שירותי הדברה בקריות, ולא יודעים אל מי לפנות? לפני שאתם הולכים לאיבוד, מוטב כי תיקחו נשימה עמוקה. חברת "מדביר הצפון" היא החברה האידיאלית לביצוע עבודות הדברה והרחקה של מזיקים מכל הסוגים. תעברו אל האתר של החברה על מנת להתרשם ולקרוא עליה עוד!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here