עורך דין ירושות וצוואות בירושלים

0
698
Credit: Pixabay.com

מחפשים בנרות עורך דין ירושות וצוואות בירושלים? קיימים לא מעט עורכי דין בעיר הבירה של ישראל המתמחים בנושאים שונים ועניינים מגוונים למדי בעולם הדין והמשפט, אך לא כולם מתמחים בצורה מקצועית ומקיפה בכל ענייני ירושות, צוואות ודיני עזבון. רק עורך דין שהתעסק בדינים אלו שנים רבות וניצח בכל התביעות והייצוגים אצל מאות לקוחות, יכול להיות עורך הדין שאתם צריכים. במשרד עורכי הדין דויד יוסף, אתם תמצאו שירות מעולה, ידע, מקצועיות והתחייבות לקבלת התוצאה הטובה ביותר בתיק שלכם!

למה צריך עורך דין ירושות וצוואות בירושלים

  • לא רבים האנשים שיש להם הפנאי, הרצון או אפילו הזמן לחשוב על כתיבת צוואה. מדובר במסמך בעל משמעות משפטית משמעותית למדי, שיכולה להלחיץ לא מעט אנשים שחוששים לחשוב מה יקרה לאחר לכתם מן העולם.
  • הצוואה למעשה מסדירה את ענייני העברת ההון של האדם הנפטר אל קרוביו או מכריו להם הוא מעוניין להעביר את כל רכושו. קיימים בעניינים אלו דינים רבים שהאדם מן השורה שאינו מתמצה בעריכת דין לא ידע איך להתנהל אתם בצורה מיטיבה.
  • אם לאדם יש צוואה, ואין בה שום הוראה שאינה מוסרית, לא רציונאלית או שלא נוגדת את החוק, הרי שהיא תקיפה מבחינה משפטית ויש להישמע להוראותיו של האדם המנוח בנוגע לחלוקה של ההון. במקרים בהם אין צוואה או שחלקים ממנה או כולה בטלים מסיבות שונות, הרי שיש חוקי קדימויות בנוגע למי יורש וכמה.
  • יש עוד דינים רבים בתחום זה המצריכים התערבות של עורך דין מוסמך – כתיבה מקצועית ומסודרת של צוואה בנוכחות עדים, ויתור על ירושה, ביטול צו ירושה, הסדרה אל מול רשם הירושה ועוד.

ממצים אתם את מלוא זכויותיכם בדין

לא מתפשרים בכל הנוגע לירושות וצוואות. הרבה פעמים מדובר בסכומי כסף גדולים וכן מיצוי רצונו האמיתי של האדם המנוח המותיר אחריו ירושה, באופן שרק עורך דין מנוסה ומוסמך יוכל למלא את משאלתו האחרונה ולברר את הנוסח הנכון מתוך המסמכים שהוא השאיר. אם אתם צריכים ייצוג משפטי איכותי ומקצועי בתחום זה, פנו אל עורך הדין דויד יוסף, עורך דין ירושות וצוואות בירושלים, והוא כבר ידאג ללוות אתכם בכל צעד אל מול הרשויות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here