חברת הצבעים "נירלט" השיקה באירוע ZOOM את הדור הבא של צבעי הקירות – סדרת אקווניר ומכוונת להוביל את קטגוריית הצבעים האקרילים בפרט, ושוק הצבע ככלל

0
129
עמרי לוטן מנכ"ל נירלט וקובי מאור צילום ליאור נורדמן

לאחר פיתוח של למעלה משנה, משיקה נירלט את סדרת אקווניר, סדרת צבעים אקריליים בעלי טכנולוגיית USP הבלעדית לנירלט.

בנוסף למהלך המהפכני נירלט יוצאת בקמפיין רחב הכולל שפה פרסומית חדשה וכן פרזנטור חדש לחברה, השחקן קובי מאור.

היקף הקמפיין עומד על כ-5 מיליון ₪, הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה ובדיגיטל.

 

עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט: "נירלט משנה את כללי המשחק בקטגוריית הצבעים האקריליים ולוקחת בעלות על הקטגוריה במטרה להוביל את שוק הצבע. זו רק הסנונית הראשונה ונירלט כחברה המתמחה בצבעים, חרתה על דגלה את ערך החדשנות ותמשיך להשיק מוצרים חדשים ואיכותיים בעלי יתרון מוצרי ביחס לפתרונות הקיימים בשוק. הייחודיות של הפיתוח הנוכחי הוא בכך שהוא מתבסס על פיתוח פתרונות מוחשיים לצרכים אמיתיים שעלו מבעלי המקצוע וכן שהפיתוח מביא חדשנות לתחום הגדול והמשמעותי ביותר בעולם הצבע בישראל. "

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here