איך להבטיח איכות שינה מרבית?

0
949
קרדיט: pixabay

שינה ערבה וארוכה מספיק היא אחד המרכיבים החשובים ביותר לשמירה על בריאות הגוף והנפש. כשאנחנו ישנים, הגוף יכול להקדיש משאבים חיוניים לתחזוקת המערכות השונות, כשמצד שני מחסור בשעות שינה עלול להוביל לעצבנות, תפקוד קוגניטיבי לקוי ואפילו סיכוי גבוה מהרגיל ללקות במחלות שונות. שינה אופטימלית זקוקה לתנאים אופטימליים. למענה בתחום מיטות איכותיות, ניתן לפנות אל ויטוריו דיוואני. 

טמפרטורה נעימה, מינימום אור, ללא מכשירי חשמל

טמפרטורה גבוהה מדי (או לחילופין נמוכה מדי), אורות מכל הסוגים, רעש וגם נוכחות של מכשירי חשמל פוגמים באיכות השינה. בהתאם מומלץ לוודא שחדר השינה מחומם בחורף וממוזג בקיץ (אבל לא יתר על המידה!), ומבודד היטב מגירויים חיצוניים חזקים. המלצה נוספת היא להוציא מהחדר שאמור להשרות עלינו שלווה עמוקה במיוחד את המכשירים החשמליים כולל הסמארטפון, גם אם נדמה לנו שהוא חייב להיות צמוד אלינו גם במהלך השינה.

בדירות קטנות שבהן ישנה ספה נפתחת למיטה זוגית ובאופן טבעי קשה יותר לבודד את המקום שבו ישנים, חשוב למקם את הספה/מיטה כך שכן יהיה ניתן להתרחק ממכשירים חשמליים ולא להיחשף לאור.

אנרגיות חיוביות, מזרון איכותי

עוד מפתח משמעותי לשינה עמוקה שמחזקת את הגוף והנפש הוא איכות המזרון. בימינו יש לא מעט מזרונים זולים שמבטיחים תנאים טובים – כאשר לא תמיד צריך לקנות את הפריט היקר ביותר. יחד עם זאת חשוב לוודא שהוא יודע להתאים את עצמו למנח הגוף ולשמור על עמוד השדרה ישר כששוכבים על הצד.

מעבר לאלמנטים הפיזיים, גם לאנרגיות שאיתן אתם הולכים לישון יש השפעה בלתי מבוטלת. כדאי לנסות לנקות את הראש ממחשבות טורדניות, דאגות ותחושות שליליות. דמיון מודרך ומדיטציה הן דרכים נפלאות ועם תרגול מתאים תוכלו להפיק מהן תועלת רבה. עוד המלצות הן להימנע ככל האפשר מקפאין ואלכוהול בשעות הערב, וגם מארוחות כבדות יחסית בשעות שלפני השינה.

לטפח את חדר השינה והבית באופן כללי

אם כשאתם נכנסים לחדר השינה ומתבוננים סביבכם אתם מרגישים שביעות רצון – זו נקודת מוצא טובה לשינה מצוינת. למעשה כדאי לטפח את כל המרחבים שמרכיבים את הבית שלכם, כדי להרגיש בו הכי טוב שאפשר. ויטוריו דיוואני מציעה מגוון רחב מאוד של רהיטים משובחים במחירים נמוכים. בין השאר תוכלו למצוא באולם התצוגה של החברה ובאתר שלה מוצרים כמו פינת אוכל מעץ מלא, שולחן סלון מעוצב, ספה פינתית יוקרתית, מיטות בכל הגדלים, מזרונים, מזנונים ועוד. כדי לבחור נכון מבין שפע האפשרויות מומלץ להיעזר בידע הרב של נציגי החברה. הצעד הראשון בדרך לבית מושלם ושינה אידיאלית הוא ליצור קשר עם החברה בטל' 09-8910055

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here